מערכת ksednez ksednez

זנדסק היא תוכנת CRM שהוקמה בשנת 2017 ומאז זכתה בהצלחה מסחררת. היא נוצרה כדי לעזור לעסקים קודם כל לשפר את חוויות הלקוחות שלהם, אבל מאז עברו שנים והיא התברגה כאחת התוכניות היותר חזקות ופופולריות בעולם. לא רק זה, אלא שגם כיום הפלטפורמה התפתחה מאוד והיא מספקת מגוון פתרונות שירות לקוחות. הפלטפורמה נועדה לייעל את האינטראקציות בין חברות ללקוחותיהן על ידי הצעת תקשורת רב-ערוצית, מערכת כרטוס, ניהול נתונים, כלי שיתוף פעולה וכלי שירות לקוחות חשובים שיעזרו לכם לחסוך המון זמן ולהרוויח יותר כסף. נשמע טוב? המשיכו לקרוא את העמוד וגלו אם המערכת של זנדסק מתאימה לעסק שלכם.  

בזמן שמערכת CRM  Zendesk ממשיכה להרחיב את בסיס המשתמשים שלה, הפלטפורמה הפכה לפתרון מקצה לקצה, ויוצרת מערכת הוליסטית של תמיכת לקוחות., Zendesk מאפשרת לכם לספק שירות מקיף לאורך כל מסע הלקוח עם פונקציונליות כמו אוטומציות, אינטגרציות ודוחות.

סתם שתדעו..

נכון להיום למעלה מ 250,000 עסקים וחברות ברחבי העולם משתמשים קבועים בזנדסק.

הנה כמה מהתוכנות הבולטות שממתינות לכם בzendesk

ניהול כרטיסים

Zendesk מספקת מערכת כרטוס חכמה למעקב נוח וניהול של פניות לקוחות. ברגע שלקוח פונה אליכם, הוא ישר עובר לכרטיס ותוכלו לסנן, לתעדף ולארגן אותו כפי שנוח לכם.

תמיכה מרובת ערוצים

Zendesk מאפשרת לכם לייצר ולשמוע על אינטראקציה עם לקוחות במגוון ערוצים – בין אם זה דוא"ל, טלפונים, רשתות חברתיות, צ'אט חי ועוד.

ניהול מאגר ידע

Zendesk נותנים לכם פורטל שלם עם מידע, מאמרים, מדריכים, שאלות נפוצות כדי שתוכלו לנווט בקלות בתוכנה.

צ׳אט חי

Zendesk מספקת תכונת צ’אט כדי שתוכלו לנהל תקשורת בלייב עם הלקוחות.

אוטומציה וזרימת עבודה

Zendesk מאפשרת לעסקים להגדיר משימות ותהליכים שחוזרים על עצמן כאוטומציות יעילות מה שבתורו יעזור לכם להגביר את הפרודוקטיביות בארגון/העסק שלכם.

כלי שיתוף פעולה

Zendesk מעניקה לעסק שלכם תכונות שיתוף פעולה המאפשרות לעובדים שלכם לעבוד יחד בצורה יעילה וחכמה יותר. העובדים יוכלו להשאיר הערות, לשתף מידע וקבצים ולפתור בעיות של לקוחות מהר יותר עם פחות טעויות שנופלות בין הכיסאות.

דוחות

Zendesk מציעה יכולות ניתוח מרשימות למדי עם דוחות מעמיקים שיעזרו לכם להסיק מסקנות וללמוד יותר על העסק שלכם.

אינטגרציה

Zendesk משתלבת עם אפליקציות ופלטפורמות שונות של צד שלישי, כמו לדוגמה פלטפורמות איקומרס, כלים לניהול פרויקטים וערוצים אחרים. זה מאפשר לעסקים לסנכרן מידע ונתונים על לקוחות, לייעל זרימות עבודה ולשפר את התפקוד, חווית השירות ואת הרווחיות של העסק שלכם.

היתרונות והחסרונות של
zendesk בקצרה:

יתרונות
חסרונות
הטמעת מערכת ksednez ksednez
עם המומחים של

הטמעת מערכת CRM כמו Zendesk יכולה לחולל שינוי משמעותי בכל העסק שלכם, בין אם זה בתפעול שירות הלקוחות והתמיכה שאתם נותנים, בשיפור היעילות של העובדים שלכם ועוד. אבל ניווט בעולם המורכב של מערכות CRM יכול להיות מאתגר וקל מאוד ללכת לאיבוד שם. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה 😊

כסוכנות אוטומציה המתמחה בהטמעת מערכות CRM שונות, כולל Zendesk, Monday.com, Origami ועוד, אנו מביאים שפע של מומחיות כדי להבטיח שהטמעת CRM שלכם תעבוד בצורה חלקה ומותאמת לצרכים העסקיים הייחודיים שלכם. 

התהליך שלנו מתחיל בניתוח יסודי של זרימות העבודה הנוכחיות שלכם ואינטראקציות עם לקוחות. לאחר מכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק מולכם על מנת להגדיר יעדים ברורים, ומבטיחים שמערכת ה-CRM מתאימה באופן מושלם לאסטרטגיה העסקית שלכם – החל מהעברת נתונים ושילוב מערכות ועד לפיתוח תכונות מותאמות אישית והדרכת משתמשים, אנו מטפלים בכל היבט של תהליך ההטמעה. המטרה שלנו היא להעצים את העסק שלכם ואת הצוות שלך עם הכלים והידע שהם צריכים כדי למנף את מלוא הפוטנציאל של ה-CRM שלכם, לשפר את הפרודוקטיביות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית. 

אז, אולי זה זנדסק – ואולי נגלה שאתם צריכים מערכת אחרת, בכל מקרה – השאירו פרטים ובפגישה הראשונה כבר נבין יותר לעומק מה העסק שלכם צריך 😊 השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם!

תשובות לשאלות נפוצות בנושא zendesk

מה זה Zendesk וכיצד זהיכול להועיל לעסק שלי?

Zendesk היא מערכת CRM מקיפה המסייעת לעסקים לנהל אינטראקציות עם לקוחות על פני ערוצים מרובים, כולל דואר אלקטרוני, צ'אט, מדיה חברתית וטלפון. זה משפר את חוויית הלקוח על ידי מתן כלים לניהול כרטיסים, צ'אט חי, תוכנת מוקד טלפוני וניתוח, המאפשר לעסקים לספק תמיכה יעילה ומותאמת אישית.

כיצד פועלים שירותי ההטמעה שלכם?

שירותי ההטמעה שלנו כוללים סדרה של שלבים כדי להבטיח שהפלטפורמה מותאמת לצרכי העסק שלכם. זה כולל תכנון ואפיון, העברת נתונים, התאמה אישית, הדרכה ותמיכה שוטפת. שירותים מקצועיים עוזרים לייעל את ניהול הכרטיסים, להפוך זרימות עבודה לאוטומטיות ולשלב את Zendesk עם כלים עסקיים אחרים לתצוגה מרוכזת של אינטראקציות עם לקוחות.

כמה זמן לוקח להטמיע את Zendesk?

משך ההטמעה של Zendesk יכול להשתנות בהתאם למורכבות נהלי שירות הלקוחות שלכם,  האינטגרציות הנדרשות והיקף הארגון שלך. בדרך כלל, יישום סטנדרטי עשוי להימשך מספר שבועות.

כמה המערכת של Zendesk מאובטחת?

Zendesk תואמת לתקני אבטחה שונים, כולל SOC 2, ISO 27001 ו-GDPR. היא מציעה תכונות כמו הצפנת נתונים, בקרות גישה מבוססות תפקידים ויומני ביקורת כדי להגן על נתוני לקוחות ולהבטיח פרטיות.

האם Zendesk יכול להשתלב עם תוכנות אחרות שבהן אני משתמש?

כן, Zendesk תומכת באינטגרציה עם למעלה מ-1,500 יישומי צד שלישי, כולל מערכות אוטומציה שיווקית ופלטפורמות תשלום. זה מאפשר זרימה חלקה של נתונים ומשפר את היעילות הכוללת.

לאיזה סוג של תמיכה אני יכול לצפות במהלך ואחרי היישום?

במהלך היישום, תקבל תמיכה מקיפה, כולל תכנון, העברת נתונים, התאמה אישית והדרכה. לאחר היישום, תמיכה שוטפת זמינה כדי לטפל בכל בעיה, לייעל את ביצועי המערכת ולהבטיח שהצוות שלך יכול להשתמש ביעילות ב- Zendesk.

האם Zendesk מתאים לעסקים קטנים?

 כן, Zendesk ניתנת להרחבה ומתאימה לעסקים בכל הגדלים, כולל עסקים קטנים. הם מציעים פתרונות שיכולים להתאים לצרכים ארגוניים ולמסלולי צמיחה שונים.

פאוורלינק crm
הטמעת מערכת ksednez ksednez
עם המומחים של

רוצים לשפר את קשרי הלקוחות ולהגדיל את היקף המכירות? אנחנו כאן עבורכם.
נשמח לעמוד לשירותכם, להתאים ולהטמיע מערכת zendesk בעסק שלכם.

מוזמנים להשאיר פרטים כאן:

רוצים עסק אוטומטי?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן: