פאוורלינק crm

שירותי הטמעת yrreberiF yrreberiF

תוכנה CRM שמספקת תובנות ומגדילה מכירות

Fireberry זוהי תוכנת CRM מבית Powerlink שאינה דורשת ידיעת קוד כדי לתפעל אותה.
היא ידועה ביכולת שלה להתאים את עצמה לצרכים הייחודיים של כל עסק וארגון, לייעל באופן משמעותי תהליכי מכירה, לטפח את מערכת היחסים עם הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית.

מאז הושקה לראשונה צברה תוכנת ניהול הלקוחות Fireberry פופולריות רבה והפכה לבחירה של עסקים, חברות וארגונים רבים, בכל רחבי העולם.

מדוע בחרנו ב-Fireberry?

מערכת Fireberry מעניקה לעסקים סט מקיף של כלים לניהול השיווק, המכירות, שירות הלקוחות, חיובים תשלומים וניהול החשבונות - והכול במקום אחד ובמחירים אטרקטיביים. זוהי תוכנת CRM מבוססת ענן, אליה ניתן להתחבר מכל מקום עם חיבור זמין לאינטרנט והיא מציעה בינה עסקית ואוטומציות מתקדמות. מערכת Fireberry היא ידידותית וניכר שהושקעה מחשבה בעיצוב חווית המשתמשים. היא משלבת בין חדשנות לבין יעילות, מאפשרת הסתגלות מהירה לשינויים ואם יודעים למקסם את היתרונות שלה ניתן להפיק ממנה תועלת רבה. כמו כן, מערכת זו מתאימה לרפרטואר רחב של תעשיות, תחומים ומגזרים, מה שהופך אותה לנכס יקר ערך עבור ארגונים רבים.

הטמעת מערכת Fireberry
סתם שתדעו..

Fireberry הושקה לראשונה בשנת 2012, והיא פיתוח של החברה הישראלית - Powerlink, אשר נוסדה ב-2011 בירושלים על ידי אמיר שגב, בוגר תואר בהנדסת מערכות מידע.

הנה כמה מהתכונות הבולטות
שממתינות לכם ב-Fireberry

התאמה אישית

נראה שמפתחי Fireberry הבינו היטב שלכל חברה, עסק וארגון יש צרכים משלהם ואין שני עסקים זהים. על כן, מערכת ה-CRM שפיתחו מציעה רמה גבוהה של התאמה אישית, הבאה לידי ביטוי כבר באופן שבו ניתן לארגן את הדשבורד ועד להגדרת שטף עבודה (Workflow) אינדיבידואלי.

מגוון יישומי ניהול קשרי לקוחות

ניהול כרטיסי לקוחות, שליחת ברכות ללקוחות באירועים חגיגיים, תזכורות אוטומטיות לפגישות, מעקב טיפול בפניות, ניהול קריאות שירות, מעקב ובקרת שיחות עם לקוחות, כל אלו הם רק חלק מהכלים הקיימים במערכת לייעול תהליכי ניהול קשרי לקוחות ויש עוד רבים נוספים.

מגוון אפשרויות אוטומציה

Fireberry מאפשרת אוטומציות מתקדמות לרבות אוטומציה היררכית ותלוית זמן ומצב. כמו כן, המערכת מציעה אוטומצית מידע מקמפיינים שיווקיים, אוטמציית ניוזלטרים, אוטמציה של ניהול משימות פנים ארגוניות, אוטומציית תשלומים ועוד. כאשר גולת הכותרת של מערכת זו היא ללא ספק אוטומציית ניהול הלידים, החל מכניסת הליד וקליטתו משלל מקורות ועד להשלמת העסקה.

אינטגרציה חלקה עם מערכות ואפליקציות מגוונות

Fireberry מתממשקת במהירות ובקלות עם מגוון מערכות ואפליקציות, ביניהן: מרכזית ענן, מערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק, Office 365, Gamil, פייפאל, לינקדאין, אינסטגרם, מערכות דיוור ישיר, מערכות דפי נחיתה, מערכות ניהול תוכן של אתרי אינטרנט כגון וורדפרס או וויקס ועוד.

סנכרון בין הליכי מכירה לבין
הנהלת חשבונות

ניתן לשלב בין הליכי מכירה לבין סליקת אשראי, הפקת חשבוניות וקבלות חתומות דיגיטלית הנשלחות אוטומטית ללקוחות בסיום כל קניה. בנוסף, מתבצעת רשימה אוטומטית של פקודת יומן לאחר השלמת כל עסקה, נשלחות ללקוחות תזכורות לחשבוניות שלא שולמו וניתן לעשות אינטגרציה עם תוכנת חשבשבת הפופולרית.

כלים אנליטיים לניתוח ביצועים
וקבלת תובנות

ב- Fireberry ניתן לחולל דוחות, לנתח מכירות, לידים, לקוחות, קריאות שירות, עסקאות ושיחות ולקבל תובנות מבוססות נתונים, גם בזמן אמת.

היתרונות והחסרונות של
פלטפורמת Fireberry, בקצרה:

יתרונות
חסרונות
הטמעת מערכת yrreberiF yrreberiF
עם המומחים של

הטמעת מערכת CRM פיירברי יכולה לעשות שינוי מטורף בעסק שלכם, לעלות  את המכירות, לחסוך כסף והלגדיל רווחיות. אבל…אנחנו יודעים שכל התחום הזה יכול להיחוות מאוד טכני, מרתיע ומורכב למי שלא מכיר …וקל ללכת לאיבוד, ויש גם את החשש להתחייב למערכת שלא בטוח מתאימה לכם. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה 😊

כסוכנות אוטומציה המתמחה בהטמעת מערכות CRM שונות, כולל Zendesk, Monday.com, Origami ועוד, אנו מביאים שפע של מומחיות כדי להבטיח שהטמעת CRM שלכם תעבוד בצורה חלקה ומותאמת לצרכים העסקיים הייחודיים שלכם! 

התהליך שלנו מתחיל בניתוח ואפיון יסודי של זרימות העבודה הנוכחיות שלכם ואינטראקציות עם לקוחות. לאחר מכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק מולכם על מנת להגדיר יעדים ברורים, ומבטיחים שמערכת ה-CRM מתאימה באופן מושלם לאסטרטגיה העסקית שלכם – החל מהעברת נתונים ושילוב מערכות ועד לפיתוח תכונות מותאמות אישית והדרכת משתמשים, אנו מטפלים בכל היבט של תהליך ההטמעה. המטרה שלנו היא להעצים את העסק שלכם ואת הצוות שלך עם הכלים והידע שהם צריכים כדי למנף את מלוא הפוטנציאל של ה-CRM שלכם, לשפר את הפרודוקטיביות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית. 

אז, אולי זה פיירברי– ואולי נגלה שאתם צריכים מערכת אחרת, בכל מקרה – השאירו פרטים ובפגישה הראשונה כבר נבין יותר לעומק מה העסק שלכם צריך 😊 השאירו פרטים בטופס למטה ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם!

להתנסות עם מערכת פיירברי-לחצו כאן!

הליך ההרשמה הוא מהיר ופשוט.

תשובות לשאלות נפוצות בנושא Fireberry

מה הם היתרונות המרכזיים של מערכת Fireberry?

תוכנת Fireberry משפרת את היעילות העסקית. האוטומציה המתקדמת חוסכת זמן ובהוצאות על כוח אדם, והניתוחים המתקדמים מאפשרים תהליכי קבלת החלטות חכמים יותר. כמו כן, המערכת משפרת את קשרי הלקוחות, מניבה יותר לידים ומגדילה את היקף המכירות.

מה רמת האבטחה של תוכנת ה-CRM Fireberry?

על פי דיווחי החברה היא מקפידה על רמת אבטחה גבוהה. היא מגבה נתונים, מצפינה ומאבטחת את האחסון. יש לה מדיניות סיסמאות מחמירה, היא עושה שימוש בפרוטוקולי הצפנה SSL ועומדת בתקני ISO לאבטחת מידע. כמו כן, המערכת עומדת ברגולציית הגנת המידע האירופית GDPR.

מה העלות של תוכנת Fireberry?

 העלות של תוכנת Fireberry משתנה בהתאם לתוכנית אותה בוחרים וכן בהתאם לכמות המשתמשים. כמו כן, יש לקחת בחשבון עלות התאמה והטמעה ראשוניים וחד פעמיים של התוכנה וכן עלות תמיכה ותחזוקה שוטפים.

האם Fireberry מתאימה לעסקים קטנים?

 כן. היא מתאימה לעסקים בכל סדר גודל, ובמיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.

כיצד עובד מערך התמיכה למערכת Fireberry?

החברה מציעה מגוון סוגי תמיכה. החל מתמיכה חינמית באמצעות מדריכים, מרכזי מידע, וובינרים, בלוג, אוניברסיטה ושאלות ותשובות, וכלה במערך תמיכה אנושי הכרוך בתשלום, הכולל: הדרכות בבית העסק ושירותי תמיכה מתקדמים.

תמונות מהמערכת

פאוורלינק crm
שירותי הטמעת מערכות MRC MRC
עם המומחים של

רוצים לשפר את קשרי הלקוחות ולהגדיל את היקף המכירות? אנחנו כאן עבורכם.
נשמח לעמוד לשירותכם, להתאים ולהטמיע מערכת Fireberry בעסק שלכם.

מוזמנים להשאיר פרטים כאן:

רוצים עסק אוטומטי?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן: