איך אוטומציה עסקית ובינה מלאכותית יכולות לייעל תהליכי SEO
אם אתם עוסקים בקידום אתרים, בטח שמתם לב שהתחום הזה משתנה בקצב מסחרר. מה שעבד אתמול לא בהכרח יעבוד מחר, והטכנולוגיה ממשיכה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. אז מה הדבר הגדול הבא?
אוטומושן כאן כדי להפוך את התהליכים שלכם למהירים, חכמים ויעילים יותר!
עם המערכות המתקדמות שלנו, תוכלו לנהל לקוחות, מכירות ותהליכים במקום אחד, בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.
צריכים מערכות CRM חכמות לעסק או לחברה? מרגישים שאתם יכולים למקסם רווחים בעזרת מערכת CRM טובה, כנראה שאתם צודקים!
דמיינו לעצמכם עולם עסקי שבו כל אינטראקציה עם הלקוחות שלכם היא צעד נוסף לקראת בניית מערכת יחסים חזקה, איתנה ומתמשכת יותר והגברת שביעות רצונם, ושתהליכים אנושיים, ידניים, מסורבלים וזוללי כסף וזמן הופכים – לטכנולוגיים, חסכוניים, מהירים ואוטומטיים.
האמת היא שלא צריך לדמיין, כי זה בדיוק מה שמערכות CRM המותאמת באופן אישי לעסק שלכם יכולה לעשות עבורכם.
Customer Relationship Managemen ובראשי תיבות באנגלית נקראת CRM, היא מערכת לניהול לקוחות בעסק ככה שבמקום להקליד ידנית פרטי כל לקוח חדש במגוון שדות, לכתוב, להדפיס, לסרוק ולשלוח אליו מסמכים או לבצע שיחת מכירה טלפונית, מערכת ה- CRM מטפלת עבורכם בכל ליד לאורך כל הדרך.
בקיצור כל עסק צריך מערכת CRM, מחברות גדולות ועד עסקים קטנים, מערכת CRM אוספת לידים ממגוון מקורות
(קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, גוגל אדס, תוכניות שותפים וכו')
ומכניסה באופן אוטומטי פרטי כל לקוח לכרטיס לקוח ייעודי במערכת. בלחיצת כפתור המערכת שואבת את פרטי הלקוח, ממלאה את כל השדות השונים בעצמה ושולחת שאלון התאמה, הצעת מחיר, הזמנה, הסכם התקשרות או הצעת מכירה במהירות ללקוח.
במקום להשקיע זמן בתיאום פגישה דרך מיילים ולבזבז זמן בלרדוף אחרי לקוחות, מערכת ניהול הלקוחות תשלח במקומכם לינק ללקוח עם תאריכים פנויים לפגישה, בהתאם למצב הזמינות שלכם ביומן, תקבע עבורכם את הפגישה ותכניס את מועד הפגישה המתואם ליומנכם. את הפגישה תוכלו לנהל דרך אפליקצית פגישות ועידה הזמינה במערכות ה-CRM, תוכלו גם לצלם ולתעד את הפגישה, ואפילו לשלוח את תיעוד הפגישה ללקוח ו/או לעובדים, לצורך המשך טיפול בלקוח.
עדיין לא השתכנעתם?? זה בסדר אני מבין, במאמר הבא אני אחשוף אותכם לנחיצות של מערכת CRM לעסק.
נדבר על הכל למה יותר ויותר עסקים משתמשים במערכת CRM, מה היכולות שלה, האם היא מתאימה לכל עסק, כיצד גם אתם תוכלו לבחור מערכת CRM בצורה נכונה, ונשווה בין מערכות CRM מומלצות שיש בשוק.
מוכנים? יופי מגניב.
מערכת CRM חכמה יכולה לנהל במקומכם אינטראקציות עם לקוחות, לזהות הזדמנויות עסקיות,
למקסם מכירות, לאסוף נתונים ולהעניק שירות ללקוחות, וכל זאת ללא כל מאמץ מיוחד מצידכם.
אנו בחברת AutoMotion מתמחים בהטמעת מגוון מערכות ניהול לקוחות מתקדמות בעסקים,
ומצטיינים בתפירה והתאמת של מערכות ה-CRM למידות, לאתגרים ולקימורים הייחודיים של כל חברה, ארגון ועסק.
לייעול מערך ניהול קשרי לקוחות
תוכנות CRM עוזרות לעסקים לנהל את האינטראקציות עם הלקוחות בצורה אפקטיבית יותר. הן משמשות מרכז מידע המספק מידע חשוב על לקוחות החברה, על ההיסטוריה שלהם, מצב הקניות שלהם, העדפותיהם, טעמם, נטיות ההתנהגות שלהם ועוד. מידע זה מאפשר להכיר טוב יותר את הלקוחות וליצור עבורם חווית קניה פרסונלית.
לשיפור עבודת הצוות
מערכת ניהול קשרי לקוחות תורמת מאוד לשיפור התקשורת הפנים ארגונית והבין-צוותית. העבודה על ממשק אחיד, משותף, המציג לעובדים נתונים אחידים בזמן אמת, ומחבר בין מחלקות השיווק, המכירות והתמיכה מאפשרים לשתף ידע, להעמיק את שיתוף הפעולה, לגבש גישה עיקבת ומתואמת בטיפול בלקוחות, לשפר את עבודת הצוותים ולמקסם את תפוקתם.
לחיסכון אדיר בהוצאות
אוטומציה שיווקית מאפשרת ניהול קמפיינים, איסוף לידים וביצוע תהליכי מכירות דיגיטליים, ללא מגע יד אדם. אוטומציה של תשלומים מאפשרת סליקת אשראי, שליחת קבלות וחשבוניות ומעקב אחר הזמנת הלקוח. אוטומציה של משימות, התראות ותזכורות מאפשרת ניהול חכם ויעיל יותר של פרויקטים מורכבים, מתמשכים ועתירי עובדים. ובשורה התחתונה המעבר מכוח אדם אנושי לפתרונות טכנולוגיים אוטומטיים, מפחית באופן משמעותי את ההוצאות העסקיות.
להגדלת מכירות
מערכת ניהול לקוחות תורמת מאוד להגדלת היקף המכירות. היא מאפשרת הכרות טובה יותר עם הלקוחות, יצירת מסרים פרסונליים, פילוח ומיקוד טוב יותר לקמפיינים פרסומיים. כמו כן, מעקב לידים ואוטומציה שיווקית מאפשרים רימרקטינג, והקצאת משאבים ותקציבים ללקוחות שמראש הראו יותר התעניינות במוצר/בשירות.
לקבלת החלטות מונעות נתונים
מערכות ניהול לקוחות הם מאגר בלתי נדלה של מידע יקר ערך. הן אוספות נתוני לקוחות, מספקות לבעלי עסקים תובנות, עוזרות ליצור תחזיות מדויקות יותר ולקבל החלטות חכמות ומושכלות יותר על בסיס נתונים (Data Driven).
אנו בחברת AutoMotion מתאימים ומטמיעים מערכות ניהול לקוחות לעסקים וארגונים בכל סדר גודל, ומלווים את הצוותים יד ביד, לאורך כל הדרך, החל מתחילת הפרויקט ועד לסיום הפרויקט, ומעניקים שירותי תמיכה. אנו מטמיעים אך ורק מערכות CRM אמינות וחכמות שהוכיחו את עצמן לאורך זמן. הצוותים שלנו קשובים לצרכי כל לקוח ולקוחה, סבלניים, אדיבים ושמחים להיות שותפים במסע שלכם.
חשוב לנו לשמוע מה הצרכים העסקיים שלכם, להכיר את הארגון, את הצוותים, את תהליכי העבודה וגם את האתגרים שלמולם אתם ניצבים.
לאחר שהכרנו וזיהינו את הצרכים והדרישות שלכם וגם את התקציב שעומד לרשותכם, נבחר ביחד את מערכת ניהול הלקוחות האידיאלית עבורכם. אנו מטמיעים מערכות CRM נבחרות, שבדקנו ובררנו בקפידה, ביניהן: Monday.com, Zoho, Fireberry. נציג בפניכם את היתרונות, החוזקות וגם את החסרונות שבכל מערכת ונבחר את המערכת המתאימה ביותר עבורכם.
אנו מאמינים כי אין פתרון יחיד אחד לכל עסק וארגון, ומקפידים על התאמה אישית של מערכת ניהול הלקוחות לצרכים של כל עסק. נתאים את ה-CRM לתהליכי העבודה שלכם, להעדפות של הצוותים שלכם, ליעדים ולמטרות שלכם וגם לאופן שבו אתם נוהגים לנהל פרויקטים. בנוסף, נתאים לכם דוחות, שדות, כפתורים, אוטומציות, לוחות ומסכים. לאחר מכן נתכנן את תהליך ההטמעה. נתחשב בלוחות הזמנים שלכם ושל הצוותים, נערוך אינטגרציה עם מערכות ויישומים הקיימים בארגון שלכם, נעביר נתונים ונקיים הדרכות אישיות וכן קבוצתיות לעובדים.
צוותי השירות שלנו מספקים שירותי תמיכה טכנית וטכנולוגית ומענה לכל בעיה, באג או שאלה. אנו מקפידים על זמינות גבוהה, על זמן תגובה מהיר במגוון ערוצי תקשורת, ביניהם: צ'אטבוט, דוא"ל, טלפונים, וכן בוואצאפ. ובנוסף, אנו ב- AutoMotion מספקים שירותי הדרכה למשתמשים חדשים, מייעצים ומדווחים על פיתוח של פיצ'רים חדשים, מתחזקים ומעדכנים את המערכות על בסיס תקופתי קבוע.
לחצו על המערכת שמעניינת אותכם להיכרות מעמיקה:
אם אתם עוסקים בקידום אתרים, בטח שמתם לב שהתחום הזה משתנה בקצב מסחרר. מה שעבד אתמול לא בהכרח יעבוד מחר, והטכנולוגיה ממשיכה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. אז מה הדבר הגדול הבא?
רוב פלטפורמות ה-CRM נועדו לתמוך בעסקים כשהם גדלים. עם זאת, פתרונות CRM רבים לא יכולים להתרחב בצורה שמספיקה לענות על הצרכים של ארגונים גדולים כפי שהם צריכים. למעשה, יש פתרונות תוכנת CRM
מערכת CRM היא ללא ספק גיים צ'יינג'ר לבעלי עסקים וחברות רבים בשנים האחרונות, ומנקודת הנחה שתאם הולכים לבחור את המערכת הנכונה עבור העסק שלכם, תתכוננו לחוות שינויים עסקיים מדהימים. למעשה, אתם לא
יצא לי להתנסות ולנהל לא מעט פרויקטים במערכות שונות – ואני מטמיע מערכות כאלו גם ללקוחות שלנו, זה הכרחי וחשוב כל כך! לאחר בדיקה אישית של כל תוכנה על מנת להעריך את
מציאת הכלי לניהול פרויקטים שהכי יעיל ועובד הכי טוב בשבילכם זה חשוב, אבל בשוק רווי שמלא בפתרונות דומים, זה יכול לקחת קצת זמן. במדריך הבא אנחנו הולכים לחקור את אחת מהתוכנות הגדולות
Asana ו-monday.com הן שניהם מערכות לניהול פרויקטים מצוינות ואני אומר את זה בלב שלם! משהו שמשותף לשניהן זה שהן מאוד קלות לשימוש, עם תוכניות חינמיות וגם בתשלום שמתאימות לעסקים קטנים וגם לארגונים
HEY Jira. We brought you here today to let you know that we made the business decision"" switch to Clickup. " אם אתם בעלי עסקים, עצמאיים או סתם התעניינתם לאחרונה במערכות CRM
בתחום הדינמי והמהיר של אוטומציה עסקית, אין ספק שזה אתגר גדול להישאר מעודכנים עם כל האפשרויות החדשות שיש באוטומציות, מערכות CRM וניהול פרויקטים, בינה מלאכותית, צ'אט בוטים ועוד. ובכל זאת, בשביל זה
מה זה CRM ואילו יתרונות יש לו עבור עסקים?
תוכנת CRM זוהי למעשה מערכת מרכזית לניהול קשרי לקוחות, שנועדה לסייע לעסקים וארגונים לנהל את התקשורת, האינטראקציות ומערכת היחסים עם הלקוחות, במטרה לשפר אותם. מערכת זו מציעה אוטומציה וכן ממשק אחד ואחיד שבו ניתן לאסוף ולרכז את נתוני הלקוחות, ליצור קמפיינים פרסומיים, לעקוב אחר מכירות ולקבל תובנות. היתרונות של מערכת CRM הם בין היתר: ייעול תהליכים, חסכון בהוצאות ובזמן, שיפור קשרי הלקוחות, ניהול לידים, הגדלת היקף המכירות, שיפור התקשורת הפנים ארגונית, מעקב אחר ביצועים בזמן ואפשרות לערוך אופטימיזציה למשימות/לפעולות/לקמפיינים בכל עת, גם בזמן אמת.
מה עלות הטמעת CRM?
עלות הטמעת מערכת CRM משתנה מפלטפורמה לפלטפורמה ותלויה גם בגודל הארגון שבו מטמיעים את המערכת, כמות המשתמשים,ד היקף הלקוחות, רמת ההתאמה האישית, היקף האינטגרציה ועוד. כאשר מדברים על עלות תוכנת CRM יש לקחת בחשבון מספר עלויות: רישוי התוכנה (הוצאה שנתית קבועה בדרך כלל), עלות ההתאמה וההטמעה (הוצאה ראשונית וחד פעמית), תחזוקה ותמיכה שוטפים (הוצאה שנתית משתנה ושוטפת).
מה ההבדל בין מערכת CRM לבין תוכנת ERP?
ההבדלים הם שמערכת CRM מתמקדת בהיבט של ניהול קשרי לקוחות והיא כלי רב עוצמה בידי מחלקות השיווק, המכירות והתמיכה, בעוד שמערכת ERP נועדה למגוון מחלקות והיא מספקת מענה לניהול, מעקב, בקרה ופיקוח של מגוון תהליכים עסקיים חוצי ארגון, ביניהם: משאבי אנוש, רכש, מלאי, ייצור, כספים ועוד. שתי מערכות אלו הן יעילות וניתן להשתמש בשתיהן על מנת למקסם ולשפר את הביצועים העסקיים.
לאילו סוגי עסקים מערכת CRM מתאימה?
תוכנת CRM מתאימה לעסקים, חברות וארגונים בכל סדר גודל ומכל המגזרים, התחומים והתעשיות. היא יכולה להתאים לחברת סטארט-אפ קטנה או עסק משפחתי וכן לחברות גדולות ותאגידים. למעשה כל עסק שיש לו לקוחות יכול הפיק תועלת מתוכנת CRM.
כמה זמן לוקח להטמיע מערכת CRM?
משך זמן הטמעת מערכת CRM משתנה בהתאם לכמה גורמים, ביניהם: גודל הארגון וכמות העובדים, מורכבות מערכת ה-CRM שנבחרה, היקף האינטגרציה עם מערכות נוספות, כמות הנתונים שיש להעביר, דרישות וצרכי הארגון, רמת ההתאמה האישית, מומחיות המטמיעים וכן ידע וניסיון קודמים של העובדים עם מערכות CRM. בהערכה גסה ניתן לומר שהטמעת מערכת CRM בעסקים קטנים עומדת על שבועיים עד חודשיים, ובחברות בינוניות וגדולות בין שלושה חודשים לשנה.
האם ניתן לערוך אינטגרציה בין מערכת CRM לבין תוכנות אחרות?
על פי רוב, כן. מרבית תוכנות ה-CRM מאפשרות אינטגרציה עם שלל מערכות ואפליקציות, ביניהן: תוכנת ERP, תוכנות לניהול פרויקטים, תוכנות הנהלת חשבונות, מיילים, מערכות סליקת אשראי, תוכנות דיוור ישיר ועוד.
כיצד מערכת CRM משפרת את ניהול העסק?
מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) משפרת משמעותית את ניהול העסק על ידי ריכוז כל המידע על הלקוחות הקיימים/פוטנציאליים/ישנים במקום אחד. המערכת מאפשרת מעקב אחר אינטראקציות עם לקוחות, ניהול לידים, היסטוריית רכישות, ותמיכה טכנית. באמצעות מערכת CRM, עסקים יכולים לשפר את ניהול המכירות ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. המערכת תומכת בקבלת החלטות עסקיות מבוססות נתונים בזמן אמת, ומאפשרת שיפור בתקשורת עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. בנוסף, ניהול נכון של מערכת CRM מסייע בשימור לקוחות לטווח ארוך וביצירת חווית שירות מותאמת אישית, מה שמוביל להגדלת המכירות והכנסות העסק.
מחיר מערכת CRM
התשובה המדויקת היא – זה תלוי. אבל בואו ניכנס לפרטים:
האם מערכת CRM מתאימה לעסקים קטנים?
בהחלט כן! מערכת CRM יכולה להיות כלי חיוני גם לעסקים קטנים. היא מאפשרת ניהול יעיל של לקוחות, מעקב אחרי לידים, אוטומציה של תהליכים, קבלת תובנות עסקיות ושיפור השירות ללקוחות. למרות שזה עשוי להישמע יקר, יש היום פתרונות CRM מותאמים במיוחד לעסקים קטנים, כולל מערכות מבוססות ענן שמתחילות מ-35₪ למשתמש לחודש, ואפילו פתרונות בסיסיים חינמיים. היתרון הגדול הוא הגמישות – אפשר להתחיל בקטן ולהרחיב ככל שהעסק גדל. בסופו של דבר, השקעה במערכת CRM יכולה לחסוך לעסק קטן זמן, כסף ומשאבים יקרים, ולעזור לו לצמוח ולהתפתח.
איזה סוגי מערכות CRM יש?
מערכות CRM מתחלקות לארבעה סוגים עיקריים:
בחירת הסוג המתאים תלויה בצרכי העסק הספציפיים ומטרותיו.
CRM – מערכת אחת המציעה אינספור הזדמנויות וצומחת יד ביד עם העסק שלכם.