הטמעת מרכזיות IP וטלפוניה לייעול התקשורת לייעול התקשורת העסקית

מרכזיות IP וטלפוניה מספקות תשתית תקשורת מתקדמת ומבוססת ענן, המבטיחה שלא תפספסו אף מכירה. הן מאפשרות לתקשר עם לקוחות במגוון אמצעים, ביניהם: דרך חיבור מרחוק, שיחות ועידה חכמות, נתב שיחות, פקס 2 מייל ועוד, וניתן לבצע באמצעותן הקלטת שיחות, איסוף נתוני שיחות, ניטור שיחות ועוד. ואם משלבים בין מרכזיות IP וטלפוניה לבין מערכת CRM ניתן ליהנות מפתרון הוליסטי וחכם לכל מערך שירות הלקוחות, המייעל תהליכים וחוסך במשאבי הארגון.

הניסיון שלנו ב-AutoMotion בהטמעת מרכזיות IP וטלפוניה לימד אותנו כי היום כבר אין כל צורך להסתפק במערכות טלפוניה אנלוגיות מגושמות, המקעקעות עסקים למיקומים פיזיים. תודות למהפכה הדיגיטלית ניתן לעבור לתקשורת טלפונית מבוססת פרוטוקול אינטרנט (IP) המאפשרת לבצע מגוון פעולות, ללא מאמץ, מכל מקום, בכל זמן ובכל מכשיר, ולנהל הכול דרך פלטפורמה אחת נוחה וידידותית, המשלבת את חזית הטכנולוגיה ומפחיתה את הוצאות הארגוניות על התקשורת.

כדאי לדעת!
  • לפי סטטיסטה, בין 2010 לבין 2018, כמות העסקים שהוסיפו קווי VoIP (Voice over Internet Protocol – טכנולוגיות דיבור מבוססות IP) עלתה מ-6.2 מיליון ל-41.6 מיליון.
  • על פי Multicominc, שימוש ב- VoIPמפחית את הוצאות התקשורת ב-45% בהשוואה למרכזיות מסורתיות.
  • לפי דוח של Infranetgroup, משתמשי מרכזיות IP חוסכים 32 דקות מדי יום, על יד כך שהם משיגים את הקולגות שלהם במהירות וכבר בניסיון הראשון, ואינם מבזבזים זמן בלרדוף אחריהם.

מדוע כדאי לעבור לתקשורת מבוססת
מרכזיות IP וטלפוניה?

מגוון פונקציות

מרכזיות IP וטלפוניה מאפשרות שיחות קוליות, שיחות מרחוק ומכל מקום, שיחות וידאו, שיחות ועידה, הודעות קוליות, הקלטת כל סוגי השיחות (בהתאם לחוק), שירות תא קולי, אחסון הודעות, ניתוב שיחות, ניהול מספר רב של שיחות במקביל, שיחות המתנה, זיהוי מתקשרים, הודעות מיידיות ועוד.

אינטגרציה עם שלל מערכות ויישומים

מרכזיות IP וטלפוניה משתלבות בצורה חלקה עם טלפונים חכמים, טאבלטים, מערכות CRM, תוכנות ERP, דואר אלקטרוני, שלל דפדפני אינטרנט ועוד.

חסכוניות

מרכזיות IP וטלפוניה פועלות על בסיס תשתית האינטרנט ורשתות IP שבדרך כלל כבר קיימות, וניתן להשתמש בהן דרך מכשירים קיימים (סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים וכו'). בניגוד לטלפוניה אנלוגית ישנה, אין חיובים גבוהים על שיחות לחו"ל ואין חיובים גבוהים על ציוד יקר וחומרה.

שיפור שירות הלקוחות

בלב ליבן של מרכזיות IP וטלפוניה נמצאת האפשרות לניתוב שיחות, המאפשרת לכוון את זרימת התקשורת ומבטיחה שכל לקוח ולקוחה יגיעו ליעדם ביעילות ויזכו למענה במהירות. זה מונע תסכולים, המתנות ארוכות ומשפר את שביעות רצון הלקוחות.

ניידות

מרכזיות IP וטלפוניה תואמות את הרגלי העבודה של העולם המודרני, ומאפשרות למנהלים ולצוותים לתקשר עם לקוחות וכן אחד עם השנייה מכל מקום בעולם שיש בו חיבור זמין לאינטרנט ובכל זמן, מבלי להיות נוכחים פיזית במשרד. הן מעניקות תשתית תקשורת לעבודה מרחוק ומאפשרות עבודה גם תוך כדי תנועה.

אבטחה

מרכזיות IP וטלפוניה מתקדמות מצוידות כיום באמצעי אבטחה מחמירים על מנת להגן הנתונים והמידע. הנתונים מוצפנים, יש מנגנוני אימות, הפרטיות נשמרת, יש הגנות מפני גישה לא מורשית, ומידע אישי, עסקי ורגיש מוגן.

ניתוח ביצועים וקבלת תובנות

מאחר שניתן לעקוב, להקליט ולאחסן שיחות בזמן אמת ולאורך זמן, ניתן לנטר ולבקר שיחות של עובדים עם לקוחות, לעקוב אחר נפחי שיחות, לבחון אינטראקציות עם לקוחות ולקבל תובנות המאפשרות לשפר את איכות שירות הלקוחות.

גמישות והדרגתיות

מרכזיות IP וטלפוניה ניתנות להתאמה אישית. ניתן להרחיב את מרכזיות ה-IP וטלפוניה ללא כל בעיה או מאמץ מיוחד, להוסיף משתמשים ולהוסיף קווים, ללא צורך בשדרוג או הנחת תשתיות נוספות.

שלבי הטמעת מרכזיות IP וטלפוניה

אנו בחברת AutoMotion מתאימים מרכזיות IP וטלפוניה בהתאם לצרכים הייחודיים של ארגון, עסק וחברה, ומלווים את החברה לאורך כל הדרך עד להטמעה מוצלחת והדרכת הצוותים. כך אנחנו עושים את זה, שלב אחרי שלב:

שלב 1: היכרות עם החברה וצרכי התקשורת שלה

הכל מתחיל בהיכרות יסודית וקרובה עם החברה, פעילותה והצוותים. אנו חותרים להבין את רצף העבודה, את המערכות הקיימות בעסק (CRM,  ERP  וכו'), את מספר העובדים ואת האתגרים שמולם מתמודדים, כדי להתאים את מרכזיות ה-IP והטלפוניה באופן מושלם לצרכי החברה.

שלב 2: בחירת המרכזיות האופטימליות

לאחר שהכרנו את החברה והבנו מה הם דרישותיה, מטרותיה וצרכיה, אנו מציגים מספר מותגי מרכזיות, מספרים על היתרונות והחסרונות שלהם וביחד איתכם בוחרים את המרכזייה המתאימה ביותר עבורכם, את נתבים ואת רכיבי החומרה הנוספים. אנו עובדים עם מותגי מרכזיות IP מובילים ואמינים בלבד ומסייעים בבחירה והתאמת הפתרון האידיאלי והמתאים ביותר לכל חברה.

שלב 3: בדיקת תשתיות

לאחר מכן אנו בוחנים את תשתית התקשורת הנוכחית של החברה, ומוודאים שהיא תוכל לתמוך במעבר למרכזיות ה-IP והטלפוניה. המומחים שלנו בודקים למשל שיש רוחב פס מתאים (QoS), את קיבולת הרשת, זמן שיהוי ועורכים את השדרוגים הנדרשים לצורך ההטמעה.

שלב 4: אפיון והגדרות מערכת ותצורה

בשלב זה הצוות שלנו ב- AutoMotion מתכנן את הטמעת המרכזיות ומגדיר את המערכת, את הרשתות, קובעת את תצורת כתובות ה- IP, מטמיע את הגדרות ה-QoS לצורך תעדוף תעבורה קולית ברשת ומתכנן גם את האינטגרציה עם מערכות הארגון.

שלב 5: הטמעה ובדיקה

לאחר שלב התכנון וההתאמה מגיע בשעה טובה שלב ההטמעה. בשלב זה אנו משלבים את מרכזיית ה-IP והטלפוניה בעסק בסביבה מבוקרת, בודקים ביסודיות את התפעול, מזהים בעיות, עוקבים אחרי ביצועים ואוספים משוב ממדגם המשתמשים כדי להתאים את המרכזייה. בנוסף בשלב זה עורכים אינטגרציה עם מערכות נוספות בבית העסק, על מנת להבטיח תקשורת חלקה ושפה אחידה בכל אמצעי התקשרות הארגוניים.

שלב 6: פריסה

לאחר שלב הבדיקות, ממשיכים לפריסה לשאר הארגון. בשלב זה מגדירים את התוכנה והחומרה, מעדכנים ומגדירים את המרכזיות בתשתית של העסק ומשלבים בין מערכות העסק בקנה מידה מלא.

שלב 7: הדרכת משתמשי הקצה

בשלב זה צוותי ההדרכה שלנו ב-AutoMotion מספקים הדרכה מקיפה להנהלה ולצוות העובדים ומכירים למשתמשים את מרכזיות ה-IP והטלפוניה, החל מהתוכנה ועד לחומרה. לצד התפעול של המרכזיות הצוות שלנו מסביר כיצד לתחזק את המרכזיות, כיצד לפתור בעיות נפוצות וכיצד לנהל ולתפעל בצורה אופטימלית את המרכזיות. המטרה שלנו היא שתוכלו לנצל באופן מיטבי את יתרונות ותכונות המרכזיות.

שלב 8: תמיכה

צוות המומחים שלנו עומד לשירותכם בכל עת. הוא מעניק שירותי תחזוקה תקופתיים ועדכונים שגרתיים, וכן זמין כדי לתמוך ולספק מענה לכל שאלה, באג או בעיה.

תשובות לשאלות נפוצות בנושא מרכזיות IP וטלפוניה

במה שונה מרכזיית IP וטלפוניה ממרכזיה טלפונית מסורתית?

מרכזיה מסורתית מופעלת ומתוחזקת פיזית על ידי העסק והיא אינה עובדת עם מערכות עסקיות אחרות בדרך כלל. היא משתמשת בחיבורים פיזיים (כבלים וחוטים) כדי לאפשר תקשורת ולא ניתן ליצור תקשורת מרחוק ולעבוד תוך כדי תנועה. נוסף על כך, שדרוג ותחזוקה של מרכזיות מסוריות דורשים הגעה פיזית והוספת תשתיות. מנגד, מרכזיות IP מבוססות על ענן, עושות שימוש בטכנולוגיות מיתוג מנות קול ועובדת ברשת האינטרנט. הן משתמשות בטכנולוגית VoIP (Voice over Internet Protocol) וברשתות נתונים דיגיטליות דוגמת LAN (Local Area Network) על מנת להעביר נתונים קוליים. במרכזיית IP ניתן לקיים תקשורת מכל מקום ובכל זמן, והתחזוקה ושדרוג אפשריים במקרים רבים מרחוק ועל בסיס תשתיות קיימות.

האם הטמעת מרכזיית IP וטלפוניה ישבשו את התקשורת הקיימת?

לא. צוותי ההטמעה שלנו ב- AutoMotion עושים הכול על מנת לאפשר המשך תקשורת ומזעור זמן שיבושים והפרעות. התכנון הקפדני, ביצוע בדיקות מקדימות על מדגם והתחשבות הן במערכות והתשתיות הקיימות והן בזמני העבודה הנהוגים בכל עסק – מאפשרים רציפות עסקית ומקטינים את הסיכוי לשיבושים.

מה עלות הטמעת מרכזיית IP וטלפוניה?

העלות תלויה במספר גורמים, ביניהם: גודל העסק, היקף הפריסה, הספקים, החומרה, הציוד והתוכנה שנבחרו, האם יש צורך בהוספת תשתית, היקף האינטגרציה, היקף האבטחה ויש לקחת בחשבון גם תשלום עבור רישוי תוכנות.

האם תוכלו לעזור לנו לבחור את מרכזיית IP והטלפוניה המתאימה ביותר לעסק?

בוודאי. זו המומחיות שלנו. יש לנו ניסיון רב במגוון רחב של מרכזיות IP, ואנחנו נשמח לתרגם את הניסיון שצברנו לטובת בחירת המרכזייה האידיאלית עבורכם. שלב הבחירה מגיע בדרך כלל לאחר היכרות עם צרכי העסק, הכרת תשתיות העסק והבנת הדרישות והאתגרים שלו.

פאוורלינק crm
הטמעת מערכת מרכזיות PI מרכזיות PI
וטלפוניה עם המומחים של

התחילו לתקשר עם הלקוחות שלכם מכל מקום ובכל זמן ולשפר את האינטראקציה איתם באמצעות מרכזיות IP וטלפוניה מתקדמות.

צוות המומחים שלנו ב- AutoMotion יחבר אתכם לעתיד של עולם התקשורת וישמח להתאים עבורכם פתרון התפור באופן מושלם לצרכיכם.

מוזמנים להשאיר פרטים כאן:

רוצים עסק אוטומטי?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן: