צ׳אטבוטים מדמים שיחה אנושית עם לקוחות, עונים על שאלות נפוצות, תומכים בתהליכי מכירה, פותרים בעיות, מספקים מידע על שירותים/מוצרים ומעניקים תמיכה. אנו ב-AutoMotion מתמחים באפיון, בנייה והטמעה של צ'אטבוטים לעסקים. הצ'טבוטים שלנו תורמים ליעילות ומביאים לחיסכון בהוצאות העסקיות, הם מתקדמים, חכמים ומשלבים בין עיבוד שפה טבעית (NLP) לבין בינה מלאכותית (AI).
צ׳אטבוטים מעצבים מחדש את האופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם.
ובימים שבהם לקוחות מצפים לחוויית קניה פרסונלית ומותאמת אישית ולקבלת תשובות מיידיות לשאלותיהם 24/7, אנו ב- AutoMotion מציעים שירותי בנייה, התאמה והטמעת צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית וחוצי פלטפורמות (אתרי אינטרנט, פייסבוק, אינסטגרם, וואצאפ ועוד), שלא רק מותאמים באופן אישי לעסק שלכם כי אם גם מדברים בשפה של קהל הלקוחות שלכם.
על פי סקר שנערך על ידי Statista.com, כ-57% מהעסקים בארה"ב (שהשתתפו בסקר) דיווחו כי צ'אטבוט מסייע להם להבין טוב יותר את קהל הלקוחות שלהם, 55% מהם דיווחו כי הם מסתייעים בצ'טבוט להגדלת הלידים, 42% סיפרו כי הצ'אטבוט עוזר להם לפלח טוב יותר את קהל היעד
ו-42% דיווחו כי הצ'אטבוט עוזר בחיזוק מערכת היחסים עם הלקוחות.
צ'אטבוטים הם מעין "סוכני מכירות" שעובדים עבורכם כל הזמן, משדרגים את האינטראקציה עם הלקוחות ויש להם מספר רב של יתרונות:
צ'אטבוטים מספקים תגובות עקביות ומיידיות לאורך כל שעות היממה בכל ימות השבוע, גם כשאתם אינכם עובדים. הם מקצרים זמני תגובה ומונעים תסכולים עקב תקופות ארוכות של המתנה. הם משדרים ללקוחות זמינות, תורמים לחוויית לקוחות חיובית, מותירים רושם טוב ומגדילים את הסיכוי להפוך לקוחות ארעיים ללקוחות נאמנים.
צ'אטבוטים מבוססים על בינה מלאכותית ועל עיבוד שפה טבעית. הבינה המלאכותית מנתחת את תגובות הלקוחות, לומדת אותן ומספקת להם מידע רלוונטי והמלצות מותאמות אישית. והשפה הטבעית מאפשרת מענה בשלל שפות, שילוב של תמונות, גיפים, סרטונים, ממים או כל מדיה אחרת ומדמה שיחה אנושית, אינטראקטיבית, מהנה, מועילה וידידותית.
צ'אטבוטים יכולים להתמודד עם מספר גדול של שאילתות ולקוחות בו-זמנית. זה מייתר אחזקת מחלקות שירות, מכירות ותמיכה גדולות ועתירות עובדים ומביא לחיסכון אדיר בהוצאות על כוח האדם. האוטומציה שבצ'אטבוטים תורמת גם להגדלת היקף הלקוחות ושיעור המכירות. היא עושה זאת על ידי מתן הסברים וסיוע בקבלת תשלומים מקוונים ובשיפור מערך ההזמנות. מאחר שאין צורך להמתין למענה ולתמיכה אנושיים, מסע הלקוח "זורם" במהירות רבה יותר, ויותר לקוחות יכולים לשלם ולהשלים עסקאות בזמן נתון. יתרה מכך, ניתן לתכנן צ'טבוטים במגוון שפות, להתגבר על מחסומי שפה, להגיע לעוד קהלים ולכבוש נתחי שוק חדשים.
צ'אטבוטים מונעים לא מעט טעויות אנוש שעשויות להיות יקרות, ומתרחשות בעיקר בקרב נציגי שירות אנושיים. צ'אטבוטים מונעים אי הבנות, הם אינם לוקים בהטיות רגשיות, אין להם דעות קדומות והם אינם נתונים למצבי רוח משתנים. צ'טבוטים אינם סובלים משעמום או בעיות זיכרון, הם יכולים לחזור על אותה תשובה מלאה ומפורטת מיליוני פעמים מבלי לסבול מעייפות, שכחה או שחיקה. למידת המכונה שבבסיס הצ'אטבוט מציגה ללקוחות מומחיות, מאפשרת שירות עקבי, מהיר ומענה מדויק ומיידי גם לשאלות מורכבות.
בניה והטמעה של צ'אטבוט כרוכה במספר צעדים. אלו הם השלבים שאנו ב-AutoMotion נוקטים על מנת להטמיע בהצלחה צ'טבוטים בחברות, עסקים וארגונים:
בשלב הראשון אנו עורכים הכרות מעמיקה ויסודית עם החברה, צרכיה, דרישותיה ונכסיה הדיגיטליים. אנו חותרים להכיר את קהלי היעד של החברה, מתחריה ואת הזירה העסקית שבה החברה פועלת. בנוסף, אנו מזהים את הבעיות והאתגרים הייחודיים שהצ'אטבוט נועד לפתור.
בשלב השני אנו בוחרים את הנכסים הדיגיטליים בהם ישולב הצ'אטבוט. ניתן לשלבו באתרי אינטרנט, בלוגים, וואצאפ, רשתות חברתיות ועוד. לאחר מכן, מתחילים לאפיין ולעצב את הצ'טבוט כך שהוא יהיה עקבי, ישקף את ערכי החברה, את המיתוג שלה ויעלה בקנה אחד עם הטון והשפה שבה החברה משתמשת בדיאלוג עם קהל הלקוחות שלה.
שלב זה הוא חשוב ובמהלכו אנו ממפים ומעצבים את זרימת השיחה שבין הממשק של הצ'טבוט לבין הלקוחות. אנו יוצרים סקריפטים ודיאגרמות המתארים תרחישי שיחה מוגדרים פוטנציאליים שונים, ממחישים גם את ה-Look & feel של הממשק ויוצרים פרסונה לצ'אטבוט, על מנת להבטיח ללקוחות חווית שיחה נעימה, קולחת, טבעית וחלקה.
אנו ב- AutoMotion דוגלים בשילוב עיבוד שפה טבעית בצ'אטבוטים וזאת כמה סיבות: כדי להבין ולפרש באופן מדויק יותר את תגובות הלקוחות ואת כוונתם ולאפשר תשובות מותאמות, מהירות ורלוונטיות יותר. על מנת לספק צ'אטבוט התומך ומבין מגוון רחב יותר של שפות ,וכדי לזהות רגשות בקרב הלקוחות ולייצר שיחה טבעית יותר.
לבסוף, אנו עורכים בדיקות תקופתיות ובקרת איכות קפדנית, על מנת לוודא שהצ'אטבוט פועל היטב, מגיב כראוי ומעניק ללקוחות חווית שימוש נעימה ומזמינה. כמו כן, לאורך הזמן אנו מעדכנים את הצ'אטבוט, מייעלים ומשכללים, תוך התבססות על ניתוח נתונים, אימון וקבלת משוב מהלקוחות.
מה העלות של שירותי אפיון, בנייה והטמעת צ'טבוט בעסק?
העלות של שירות זה תלויה במספר גורמים, ביניהם: מספר הפלטפורמות שבהם מטמיעים את הצ'טבוטים, מורכבות הצ'אטבוט, מידת ההתאמה האישית ורמת הפונקציונליות שלו. לקבלת הצעת מחיר מדויקת ניתן ליצור עימנו קשר.
האם ביכולתם של צ'טבוטים להתמודד עם שאילתות ובקשות מורכבות של לקוחות?
בהחלט. הודות לעיבוד שפה טבעית (NLP) צ'אטבוטים מבינים רגשות וניואנסים של השפה האנושית ויכולים להגיב לאינטראקציות מרובות ולשאילתות מורכבות. גישה למסדי נתונים מאפשרת לצ'טבוטים לגשת לכמויות אדירות של מידע ולמצוא שם תשובות למגוון רחב של שאלות. למידת מכונה מאפשרת לצ'טבוט ללמוד מאינטראקציות קודמות ולשפר את כישורי השפה והבנת צרכי הלקוחות לאורך זמן. כבר היום צ'טבוטים עוזרים ללקוחות להזמין מלונות וטיסות, לקנות מוצרים ושירותים ואפילו לכתוב מאמרים מדויקים.
האם הטמעת צ'טבוט כרוכה בתמיכה ותחזוקה שוטפים?
אכן. יש צורך לתחזק, לעדכן, לנתח ולבצע אופטימיזציה תקופתית כדי ליהנות מביצועים מיטביים. יש לבדוק אם ארעו שגיאות, לתחזק את מסדי הנתונים כדי להבטיח דיוק ורלוונטיות. רצוי לעדכן את הצ'טבוט בתכונות חדשות שפותחו, לערוך אינטגרציה עם מערכות חדשות, לנתח את המשוב של הלקוחות ואת הנתונים הזורמים, לוודא ם אימון למידה מתרחשים ומודלים של שפה מתעדכנים.
איך בוחרים ומתאימים צ'טבוט לעסק/לחברה?
כאשר בוחרים צ'טבוט לעסק או לחברה מוטב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: מטרת הצ'אטבוט – תמיכה בלקוחות? יצירת לידים? מכירות? שיפור התקשורת הפנים ארגונית?. מורכבות – כמות האינטראקציות, מורכבותן, שאלות בסיסיות או שילוב עיבוד שפה טבעית ובינה מלאכותית. אינטגרציה – בכמה פלטפורמות ישולב הצ'טבוט? באילו ערוצים? האם הוא ישולב רק באפיקי שיווק או גם במערכות פנים ארגוניות כמו למשל CRM?. מדרגיות – כדאי להתאים את הפונקציונליות, הפיצ'רים והמורכבות של הצ'אטבוט לגודלו של העסק, ולהרחיב אותם ככל שהעסק גדל ומתפתח.
אנחנו כאן עבורכם. נשמח לאפיין, להתאים ולהטמיע צ'אטבוט המותאם באופן מושלם לצרכיכם הייחודים, ולקחת את העסק שלכם קדימה.
מוזמנים להשאיר פרטים כאן: