הטמעת מערכת zoho

הטמעת מערכת CRM מבית OHOZ OHOZ

מערכת ניהול לקוחות שעושה יותר, בפחות

מערכת ה-CRM של Zoho זוהי מערכת מבוססת ענן המציעה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים יכולות מרשימות לניהול קשרי לקוחות. Zoho מספקת חווית משתמש חלקה, ידידותית, מותאמת אישית ומשולבת לניהול שיווק, מכירות ותמיכת לקוחות –  והכול תחת קורת גג אחת. היא מציעה מעטפת של כלים שעוזרים להגביר את היעילות העסקית ולהגדיל את המכירות, והיא מעניקה מענה לצרכים השונים והמשתנים של עסקים מגוונים.

המערכת משלבת בינה מלאכותית, המכונה Zia, המשמשת הן "עוזרת מכירות" המסייעת לצוותים לטפל בבעיות של לקוחות והן כאמצעי לניתוח רשומות של לקוחות ולניתוח נתונים עסקיים, שנאספו ממגוון רחב של מקורות.

למה בחרנו במערכת ניהול הלקוחות של ZOHO?

אנו ב-AutoMotion מתמחים זה זמן רב בהתאמה והטמעה של מערכות CRM בארגונים ובחרנו במערכת ניהול לקוחות מבית Zoho מכיוון שהיא תומכת בפילוסופיה שלנו, הדוגלת במתן פתרונות פשוטים, מהירים, נגישים בעלי כושר התאמה אישית למגוון רחב ככל האפשר של ארגונים ועסקים. ואכן, Zoho היא מערכת CRM אינטואיטיבית וידידותית מאוד למשתמשים, המאפשרת לנהל בקלות משימות, קמפיינים, משפכי שיווק ולידים. היא מציעה אוטומציה לתהליכים מרובים ודוחות מפורטים למעקב ולניתוח ביצועים, והיא עולה בקנה אחד עם מטרת-העל שלנו: לספק לעסקים המבקשים לשפר את ניהול קשרי הלקוחות שלהם פתרונות מותאמים, מתקדמים וחכמים.

הטמעת מערכת CRM מבית ZOHO
הידעתם?

תאגיד Zoho, שהחל את דרכו בשנת 1996 בשם .AdventNet, Inc, הוא חברת טכנולוגיה בינלאומית מהודו, המציעה מגוון תוכנות מחשב וכלים לעסקים, ויש לה 90 מיליון משתמשים. החברה נוסדה על ידי סרידהאר ומבו וטוני תומס, יש לה 12 משרדים הפועלים ב-9 מדיניות, ותוכנת ה-CRM הפופולרית שלה הושקה כבר בשנת 2005.

מבט מקרוב על כמה מהתכונות הנפלאות של מערכת ה-CRM מבית Zoho

התאמה אישית

Zoho מאפשרת לכל חברה וארגון לעצב את ממשק המשתמש בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם הייחודיים. כל ארגון יכול לבחור את הצבעים, הכפתורים, הרשימות, עיצוב הלוחות והמסכים בעצמו וליהנות מאפשרויות עיצוב דינאמיות ופשוטות, המתבצעות באמצעות טכניקת גרירה ושחרור.

ניהול משפכי שיווק

המערכת מאפשרת הצגה חזותית מותאמת אישית של משפכי שיווק, מעקב אחר מסעות הלקוחות וזיהוי הזדמנויות מכירה בשלבים שונים במהלך המסע.

שיווק רב-ערוצי

מערכת ניהול הלקוחות Zoho מציעה רפרטואר רחב של אפיקים לתקשורת עם הלקוחות, ביניהם: ניוזלטרים, מיילים, SMS, צ'טבוטים, טלפונים, רשתות חברתיות, מצגות, שיחות ועידה, התראות ועוד.

ניהול מלאי, רכש וחשבונות

לצד ייעול של קשרי לקוחות והגדלת היקף המכירות, מערכת CRM מבית Zoho מאפשרת גם לנהל באמצעותה ולעקוב אחר מלאי ורכש, וכן להפיק הזמנות, תעודות משלוח וחשבוניות ללקוחות, והכול באופן אוטומטי.

אוטומציה מתקדמת

Zoho מציעה שפע של אוטומציות מתקדמות, המפחיתות את ההוצאות על כוח אדם, ביניהן: אטומציית פילוח לקוחות, אוטומצית ניהול קמפיינים, אוטומצית איסוף לידים והמרתם לעסקאות, אוטומציה של זרימת עבודה מותאמת אישית, אוטומציה למדידת החזר על השקעה (ROI), התראות ותזכורות למשימות, אוטומציה של ניהול משימות ופרויקטים ועוד.

אינטגרציה עם מאגר אדיר של תוכנות ואפליקציות

Zoho מתממשקת בקלות ובמהירות עם יותר מ-800 תוכנות, מערכות ויישומים, ביניהם: זום, פייפאל, שופיפיי, מייקרוסופט 365, מגוון יישומי גוגל, סקייפ, טרלו, פייסבוק, Xero, RingCentral, DocuSign, Google Ads, MailChimp, Dropbox, Slack, Zapier ועוד ועוד.

דוחות מפורטים לניתוח נתונים

המערכת האנליטית של Zoho מציעה מגוון דוחות וכלים לניתוח ומעקב אחר ביצועים, לרבות מעקב אחר מדדי ביצוע מרכזיים (KPIs) של למשל קמפיינים שיווקיים. דוחות אלו מספקים תובנות משמעותיות ומאפשרים תהליכי קבלות החלטות מושכלים ומבוססי נתונים.

היתרונות והחסרונות של
מערכת Zoho, בקצרה:

יתרונות
חסרונות

מה התועלות שמביאה מערכת
ניהול הלקוחות Zoho לעסקים וארגונים?

שיפור היעילות

אוטומציה, אחידות, שיפור שיתוף פעולה בין צוותים, יכולת עבודה מרחוק, ממשק אינטואיטיבי ואינטראקטיבי, אפשרות לניהול של ריבוי משימות ופרויקטים, התראות והגדרת היררכיית משימות – אלו הם רק חלק מהתכונות של תוכנת Zoho המאפשרות לייעל תהליכים ארגוניים ויש עוד תכונות רבות נוספות. 

צמצום בהוצאות

Zoho מספקת אוטומציה לשלל תהליכים שפעם היו מתופעלים ומנוהלים על ידי עובדים. זה מאפשר לעסקים "לחתוך" בהוצאות על כוח האדם ולהפחית עלויות תפעוליות.

הגדלת היקף המכירות

אם משתמשים נכון במערכת, ניתן להגדיל בעזרת Zoho את היקף המכירות באופן משמעותי. התובנות שהמערכת מעניקה לצד האוטומציה של תהליכי העבודה והמכירה תורמים לסגירה של יותר ויותר עסקאות.

שיפור קשרי לקוחות

מערכת ה-CRM של Zoho עוזרת לשפר ולשדרג את מערכת היחסים והאינטראקציות עם קהל הלקוחות ומסייעת לבנות קשרים נאמנים וחזקים יותר עימם.

 

תשובות לשאלות נפוצות בנושא Zoho

האם Zoho זמינה גם במובייל?

 כן. לתוכנת ה-CRM יש גם אפליקציה למשתמשי אפל וגם למשתמשי אנדרואיד.  כך שניתן ליהנות מהיתרונות של Zoho גם תוך כדי תנועה.

האם Zoho מתאימה לעסקים קטנים?

בהחלט, תוכנת ניהול הלקוחות Zoho מתאימה לעסקים קטנים ממש כשם שהיא מתאימה לעסקים בינוניים וגדולים. יש לה חבילות בסיס שמתאימות לעסקים קטנים וחבילות מתקדמות וכוללות יותר המתאימות לעסקים בינוניים וגדולים.

מה העלות של תוכנת Zoho?

לתוכנה יש מודל תמחור נוח, מודולרי ואטרקטיבי. החל מחבילות סטנדרטיות הכוללות פיצ'רים בסיסיים בעלות חודשית של כמה דולרים, ומתאימות בעיקר לעסקים קטנים, ועד חבילות מתקדמות הכוללות הרבה מאוד פונקציות ופי'צרים, המתאימות לחברות בינוניות וגדולות, בעלות חודשית של כמה עשרות בודדות של דולרים.

האם יש תמיכה למערכת ניהול הלקוחות של Zoho?

החברה מציעה מגוון ערוצי תמיכה, ביניהם: ספר אלקטרוני להורדה, עמוד שאלות ותשובות, טיפים, סרטוני הדרכה, מדריכים כתובים, וובינרים, קהילה שוקקת, תוכנית הכשרה מיוחדת ואפשרות ליצור עם החברה קשר דרך פורטל ייעודי.

האם Zoho היא מערכת מאובטחת ואמינה?

לפי החברה, כן. בין היתר היא מקפידה על אבטחה והצפנה של נתונים רגישים, ומשתמשת לשם כך בפרוטוקול AES-256. היא עומדת בתקינת שמירת הפרטיות והאבטחה האירופית המחמירה GDPR, מונעת גישה לבלתי מורשים בעזרת הגבלות IP ועוד.

פאוורלינק crm
התאמה והטעמת מערכת ohoZ ohoZ
עם המומחים של

כשזה מגיע למכירות זמן שווה כסף, ואם הצוות לא מגיב במהירות עלולים להחמיץ עסקאות. אנו כאן כדי שלא תפספסו שום הזדמנות.
נשמח לעמוד לשירותכם, להתאים ולהטמיע מערכת Zoho בעסק שלכם.

מוזמנים להשאיר פרטים כאן:

לא מעוניינים לחכות? לחצו כאן לשיחת טלפון 03-0000000

רוצים עסק אוטומטי?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן: