דף הבית » תוכנות CRM » אוטומציות לסוכנויות שיווק
שירותי הקמה והטמעת אוטומציות ואינטגרציות שיעזרו לסוכנות שלכם לגדול, לחסוך ולהרוויח יותר!
סוכנות שיווק שעובדת חזק (כמעט) לגמרי על אוטומט- בלי משימות מסורבות ובלי בזבוז זמן, כסף ומשאבים מיותרים לשווא –זה כבר לא חלום רחוק, אלא מציאות ברת הגשמה, כל מה שאתם צריכים זה הקמה של אוטומציה עסקית שתוכל לעבוד בשבילכם – בזמן שאתם, עסוקים בדברים החשובים באמת ומפנים זמן להגדיל את העסק שלכם – וזה מה שאנחנו ב- AutoMotion עושים הכי טוב, עוזרים לעסקים כמוכם, לגדול!
אנחנו עוזרים לחברות ועסקים, כמו שלכם, לאפיין, להקים ולמנף אוטומציות חכמות תוך ביצוע אינטגרציות חלקות בין מגוון רחב של מערכות. כאשר המטרות שעומדת לנגד עינינו הן מקסום היעילות העסקית, חיסכון והגברת הדיוק והעקביות.
הגישה שלנו היא לא רק לגרום לכם לתקתק משימות שחוזרות על עצמן – אלא לעסוק בשיפור היעילות והיצירתיות הכוללת של הסוכנות שלכם. באמצעות אוטומציה של משימות שגרתיות וגוזלות זמן, אנו משחררים את מיטב המוחות שלכם להתמקד באסטרטגיה, בעיצוב וביחסי לקוחות.
כל משווק מכיר מקרוב את הקושי במשימות ידניות ורפטטיביות…
הורדת מוטיבציה, מריחת זמן וירידה בפרודוקטיביות – זה רק חלק מהמחיר שהסוכנות שלך משלמת…
אוטומציה עסקית זה הפתרון והדרך הנכונה שלכם לגדול ולהתייעל!
כמו שכתבנו קודם – אוטומציה מאפשרת לנו לקחת תהליכים שאנחנו כבר מכירים ויודעים מראש ולדאוג שהם יבוצעו בצורה אוטומטית וקבועה, מבלי שאתם עושים משהו, לרוב זה נעשה באמצעות תוכנה.
אוטומציה מורכבת מ 3 שלבים מרכזיים, ואני לוקח בחשבון שהרבה מכם שמגיעים לכאן מגיעים עם רקע אז מקצר בהסברים הטכניים...
1. טריגרים / TRIGGERS – האירוע הראשוני שקורה כדי שהאוטומציה תתחיל לעבוד).
2. פעולות / ACTIONS – הפעולה שנרצה שתקרה אחרי שהטריגר הופעל.
3. תנאים / CONDITIONS – האם יש ואיזה תנאים לפיהם האוטומציה תעבוד באותו מסלול או תבחר מסלול שונה.
בואו ניתן דוגמה שאולי תמצאו רלוונטית לכם, ייעול התהליך של בדיקת A/B של קריאייטיבים שונים של מודעות. כלי אוטומציה יכולים לנהל את הבדיקות הללו על פני ערוצים מרובים, לאסוף נתונים על ביצועים ולהתאים אוטומטית לגרסה היעילה ביותר ללא התערבות ידנית. באופן דומה, קמפיינים לידים יכולים להיות אוטומטיים לשליחת דוא"ל מעקב בהתבסס על פעולות ספציפיות שננקטו על ידי לקוחות פוטנציאליים, תוך הבטחת תקשורת בזמן ובהתאמה אישית מבלי שאתם או הלקוח כל הזמן על זה.
המטרה של אוטומציה עסקית היא לא להחליף את היצירתיות שהצוות שלכם מביא; זה לשפר את היכולות שלהם על ידי הסרת הנטל של עבודה ידנית שחוזרת על עצמה. זה מאפשר להם להשקיע יותר זמן במשימות ברמה גבוהה יותר כמו ניתוח שוק, אסטרטגיית קמפיינים ויצירת תוכן יצירתי.
העסק שלכם יכול להיראות אחרת לגמרי…
להכפיל לקוחות, לשלש הכנסות ולהוריד סטרס מעצמכם ומהעובדים שלכם…
אוטומציה מפחיתה באופן דרמטי את הזמן המושקע במשימות שגרתיות כגון ניטור קמפיינים, הפקת דוחות וניהול לידים. המשמעות היא שהצוות שלכם יכול להתמודד עם יותר פרויקטים בו זמנית, ולהגביר את הפרודוקטיביות מבלי להגדיל את שעות הצוות.
על ידי אוטומציה של משימות חוזרות, אתם תוכלו למזער את הסיכון לטעויות אנוש. בין אם מדובר בשליחת מיילים של לקוחות, פרסום ברשתות חברתיות או התאמת תקציבי מודעות על סמך ביצועים, האוטומציה מבטיחה שפעולות אלו מבוצעות באופן מדויק ועקבי בכל פעם, תוך שמירה על סטנדרט גבוה של איכות ואמינות.
אוטומציה מפנה את הנכס היקר ביותר שלכם - האנשים שלכם - להתמקד בפעילויות בעלות ערך גבוה יותר. במקום להסתבך במשימות אדמיניסטרטיביות, הצוות שלכם יכול להקדיש את הכישורים והיצירתיות שלו לתכנון אסטרטגי, פיתוח יצירתי והתאמה אישית של אינטראקציות עם לקוחות. שינוי זה לא רק משפר את שביעות הרצון בעבודה אלא גם תורם ישירות לאסטרטגיות שיווק חדשניות ויעילות יותר.
ככל שהסוכנות שלכם גדלה, היכולת להרחיב את הפעולות ביעילות הופכת להיות חיונית. אוטומציה תומכת בצמיחה זו בכך שהיא מאפשרת לך לנהל יותר קמפיינים ולטפל בצרכי לקוחות מורכבים יותר מבלי להגדיל באופן יחסי את כוח העבודה או העלויות התפעוליות שלך.
אוטומציה מבטיחה שכל האינטראקציות עם הלקוח יהיו בזמן, מותאמות אישית ועקביות - תכונות הבונות אמון ושביעות רצון. זרימות עבודה אוטומטיות יכולות לעדכן את הלקוחות לגבי מצב הקמפיינים והתוצאות שלהם באמצעות דוחות והודעות רגילים ומפורטים, תוך שיפור השקיפות והתקשורת.
לפי הרווארד ביזנס ריוויו, 25% מזמנו של מנכ"ל מושקע במשימות שיכולות להיות אוטומטיות, מה שעשוי לפנות חלק ניכר מהיום שלו לפעילויות אסטרטגיות יותר. תחשבו על זה – מה אם היה לכם עוד שעתיים ביום מתנה – עוד שעתיים שתוכלו לנצל כדי להמשיך לבנות את העסק, להשקיע בעצמכם, לבלות עם המשפחה ועוד…
אוטומציה המאפשרת למערכת לאסוף, לנתח ולהציג נתוני מכירות, מלאי, מוצרים, דגמים, מחירים, רווחים, כמויות ועוד, היא הבסיס לקבלת החלטות עסקיות מושכלות.
במקום לעשות את זה ידנית, מהיום תוכלו להפיק אוטומטית הזמנות, חשבוניות וקבלות חתומות דיגיטלית - בסיום כל רכישה וגם שליחת תזכורות תשלום ללקוחות, מצמצמת את הזמן שמשקיעים במשימות מנהליות, תורמת לדיוק חשבונאי ומשפרת מצב את תזרים המזומנים.
אוטומציה השולחת ברכות לרגל יום ההולדת או אירועים מיוחדים תוכל לעזור לכם להוסיף טאץ' מיוחד לשירות, ולגרום להם להרגיש שאתם חושבים עליהם בימים לא פשוטים.
במקום לרדוף אחרי לקוחות, אוטומציה תבדוק ביומן זמינות, תשלח תאריכי פגישה אפשריים ללקוחות או שותפים עסקיים, תקבע פגישה ותעדכן את היומן באופן אוטומטי בפגישה שנקבעה. הלקוח/השותף העסקי יוכלו לבחור את פורמט הפגישה (שיחת טלפון, פנים מול פנים, זום, שיחת ועידה וכו') ותוכלו לתעד באופן אוטומטי את מהלך הפגישה.
הקצאה אוטומטית ומהירה של משימות וחלוקתן לחברי הצוות, תוכל לייעל את תהליכי העבודה, לקדם פרויקטים מורכבים, לחסוך זמן ומייצרת שוויון וחלוקה הוגנת.
עובדים חדשים שהצטרפו לסוכנות? לקוח חדש? בעזרת אוטומציה תוכלו ליצור רצף קבוע ומתוכנן מראש של פעולות בעת קליטת עובדים חדשים או לקוחות חדשים. החל מאוטומציה של רישום הפרטים האישיים, טופס 101 ועד לשליחת הסכמי עבודה מול לקוחות.
בעזרת אוטומצית פילוח ניתן לשלוח ללידים ולמתעניינים הצעות קניה מתוזמנות ואוטומטיות, פרסונליות שהמסרים שלהן מותאמים באופן אישי להיסטוריית הקניה שלהם, לתחומי העניין שלהם, למיקומם הגיאוגרפי, גילם, מצבם המשפחתי ומינם. זה מגביר את מעורבות הלקוחות, מטפח את נאמנותם ויוצר נקודות מגע עקביות לקניה.
אוטומציה זו מאפשרת קליטה מהירה ואוטומטית של פרטי לקוחות ממגוון ערוצים לתוך כרטיסי לקוח, ושליפה של פרטים אלו לצורך שליחה מותאמת אישית של הצעות מכירה, הצעות מחיר, חוזים , SMS, הודעות וואטסאפ, ניוזלטרים, משובים ועוד.
בעזרת אוטומציות תוכלו להפוך את ניהול החשבונות העסקי שלכם לפשוט יותר, מדויק יותר ומהיר יותר. לאחר כל מכירה אונליין נרשמת באופן אוטומטי פקודת יומן ונשלחת קבלה/חשבונית חתומה דיגיטלית ללקוח. לקוחות שמאחרים לשלם יוכלו לקבל תזכורות אוטומטיות. אפשר לבצע התאמות כמו הפקת דוחות מעקב, דוחות רווח הפסד, מצב תזרים מזומנים ודוחות תקופתיים בלחיצת כפתור ולשגר אותם באופן קבוע לרואה החשבון ולרשויות המס.
ניתן להקים אוטומציה ליצירה של מסמכים, חוזים והתקשרויות עם לקוחות, עובדים, ספקים ושותפים עסקיים.
במקום לערוך ניתוח ידני ולהשתמש בקבצי אקסל, ניתן לעבור לאוטומציית ניתוח נתונים, המסוגלת לאסוף מידע ממגוון מקורות, לאחסן, לנתח מאגרי נתונים גדולים ומורכבים ולספק תובנות.
מומחיות מוכחת
אנו מביאים שנים של ניסיון מיוחד הן בשיווק דיגיטלי והן באוטומציה. לצוות שלנו יש רקורד של שינוי תפעול של סוכנות, שיפור משמעותי ביעילות ובתוצאות.
פתרונות מותאמים אישית
אנחנו לא מאמינים בתשובות חד משמעיות או גישת "שחור או לבן". הגישה שלנו היא להבין לעומק את האתגרים והיעדים הספציפיים של הסוכנות והעסק שלכם. עם מבט הוליסטי ולאחר מכן ירידה לפרטים הקטנים - אנו יוצרים פתרונות אוטומציה מותאמים אישית המתאימים בצורה חלקה לתהליכים העסקיים שלכם, ומשפרים אותם מבלי לשבש תהליכי עבודה קיימים.
שירות ממוקד לקוח
מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות אינה מסתיימת במתן פתרונות. אנו מספקים תמיכה והדרכה מתמשכים, ומבטיחים שהצוות שלכם בטוח ומצויד היטב למנף את כלי האוטומציה שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לייעל את התהליכים העסקיים ולראות תוצאות מדידות!
אל תתנו למשימות מייגעות לפגוע לכם בעסק- אפשר אחרת! בואו נפתח לכם פתרונות אוטומציה עם צוות המומחים שלנו. למידע נוסף ותיאום פגישה השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם!