לפני שנתחיל בסקירה, אני אתחיל מווידוי: אני עובד עם פיירברי ותמיד ממליץ על המערכת הזו ללקוחות שלי, ויש סיבות רבות לכך. ראשית – אחרי שנים של עבודה מול מערכות CRM שונות אני באמת מאמין שזו אחת המערכות הטובות והמקצועיות.
מערכת פיירברי או בשמה הקודם "פאוולינק" היא ערכת CRM, או בעברית: מערכת לניהול קשרי לקוחות. היא מאפשרת לעסקים בכל הגדלים לנהל תהליכי מכירה, ניהול משימות ועד לניהול חשבונות וסליקות.
אם אתם כאן יש מצב ששמעתם המלצה על המערכת זו מקולגה, או שאולי אתם בוחנים כמה מערכות CRM ורוצים להבין מה הכי טוב לעסק שלכם. בדיוק בשביל זה, הכנתי לכם כאן סקירה מפורטת עם מקסימום שקיפות, אז בואו נתחיל 🙂
על רגל אחת, מה זה מערכת CRM ומה היתרונות שלה?
מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא כלי מתוחכם שנועד לעזור לעסקים לנהל ולשפר את האינטראקציות שלהם עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. בבסיסה, המטרה של מערכת CRM היא לטפח קשרים עסקיים טובים יותר, לייעל תהליכים ולשפר את הרווחיות. היא פועלת כפלטפורמה מרכזית המאחסנת את כל מידע הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים, עוקבת אחר הזדמנויות מכירה, מנהלת קמפיינים שיווקיים ומתעדת בעיות שירות.
אחד המאפיינים העיקריים של מערכת CRM הוא ניהול אנשי קשר. פונקציונליות זו מאחסנת מידע מפורט על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, כולל היסטוריית תקשורת והעדפות, במסד נתונים מרכזי. תצוגה מקיפה זו מאפשרת לעסקים להתאים את אסטרטגיות המעורבות שלהם בצורה יעילה יותר ולשמור על קשרים חזקים לאורך זמן. בנוסף לניהול אנשי קשר, מערכות CRM תומכות בניהול מכירות על ידי אוטומציה של משימות מכירה, מעקב אחר אינטראקציות עם לקוחות, ניתוח צנרת מכירות וחיזוי מכירות עתידיות, מה שעוזר באסטרטגיה ושיפור תוצאות המכירות.
תוכנות CRM כוללות גם כלי אוטומציה שיווקית המאפשרים יצירה, ביצוע ומעקב אחר קמפיינים שיווקיים במספר ערוצים. כלים אלו מאפשרים לעסקים לשלוח מסרים ממוקדים לפלחי בסיס הלקוחות שלהם, מה שמשפר את היעילות והאפקטיביות של מאמצי השיווק שלהם.
היתרון המרכזי במערכת CRM זה היכולת לייעל תהליכים ולנהל את כל המידע של הלקוחות במקום אחד, בסופו של יום מערכת CRM טובה יכולה לעזור לכם להעניק ללקוחות שלכם שירות טוב יותר, לייעל תהליכים ולהגדיל את הרווחיות.
בואו נכיר מעט את מערכת פיירברי
Fireberry זוהי תוכנת CRM מבית Powerlink שאינה דורשת ידיעת קוד כדי לתפעל אותה. היא תוכנה ישראלית, תוצרת כחול לבן 🙂 ככה שזה עוד בונוס גדול בעיני. יש לה יכולות רבות אבל היא ידועה בעיקר בזכות הכושר התאמה לצרכים הייחודיים של כל עסק וארגון.
מאז הושקה לראשונה צברה תוכנת ניהול הלקוחות Fireberry פופולריות רבה והפכה לאחת הבחירות היותר פופולריות של עסקים, חברות וארגונים רבים בארץ וברחבי העולם.
מה הפיצ'רים של מערכת פיירברי?
✅ ניהול תהליכי מכירה – פלטפורמה זו מאפשרת לכידת לידים ממקורות שונים כמו אתר החברה, פייסבוק, טלפון, בין היתר, איחוד כל המידע הרלוונטי לפרופיל לקוח יחיד. בתוך פרופיל זה ניתן לעקוב אחר מקור הליד, הקמפיין השיווקי הספציפי ממנו הוא נגזר, להוסיף הערות לגבי הלקוח, רישום שיחות מכירה, להקצות סטטוס רלוונטי ועוד.
פיירברי מציע מספר רשומות קריטיות לניהול תהליכי מכירה:
✅רשומת לקוחות
זהו רשומה מקיפה הכוללת מידע ליצירת קשר, ניהול סטטוסים של לקוחות, מעקב אחר חובות והכנסות של לקוחות, בין היתר. זה מקשר לרשומות חשובות אחרות כמו הנהלת חשבונות, הזמנות, עסקאות וכו'.
✅ רשומת אנשי קשר: שימושי לפירוט אינטראקציות כאשר הלקוח הוא ארגון, המאפשר ליצור קשרים עם אנשי קשר בתוך אותו ארגון.
✅ תיעוד מוצר: מקל על יצירה, תמחור והוספה של מוצרים עסקיים למסמכים או הזמנות חשבונאיים.
✅ רישום הזמנה: מכיל פרטים על הלקוח, מוצרים רלוונטיים ויכול לשמש ככלי הצעת מחיר עם אפשרויות חתימה.
היתרון האמיתי של Powerlink טמון ביכולתה ליצור רשומות מותאמות אישית, המאפשרות יצירת קישורים ייחודיים בין רשומות לניהול תהליכי מכירה יעיל וניתן למדידה.
✅ ניהול מידע שיווקי עסקי
ניצול יעיל של המערכת מאפשר מעקב מדויק אחר מקורות הלידים, בין אם באמצעות פייסבוק, גוגל או ערוצים אחרים. יכולת זו מסייעת ביצירת דוחות ודשבורדים בתוך המערכת, מספקת תובנות לגבי כלי השיווק היעילים ביותר ומסייעת בקבלת החלטות עסקיות מושכלות. בנוסף, הוא מציע את היכולת להקצות משימות ללקוח בהתבסס על ציר זמן מסוים, ומבטיח שאף לקוח פוטנציאלי לא ייפול בין הכיסאות.
✅ תיבת דואר נכנס של צוות
תכונה נפוצה כיום בפלטפורמות בינלאומיות, Team Inbox משתלבת ישירות עם חשבונות Google G-suite או מיקרוסופט לשליחה וקבלה של מיילים בתוך המערכת. זה מאפשר מעקב תקשורת מרכזי עם לקוחות, ומאפשר המשכיות שיחה חלקה.
✅ הנהלת חשבונות
פיירברי תומכת במגוון פעולות פיננסיות כולל הפקת חשבוניות מס, קבלות, מסמכי משלוח, אישור אשראי, חתימה דיגיטלית ושליחת הצעת מחיר.
✅ מערכת BI
מערכת ה-BI מאפשרת יצירת לוחות בקרה מותאמים אישית עבור לקוחות. פאנלים אלו מספקים נתונים חיוניים לקבלת החלטות עסקיות מושכלות, ומבטיחות גישה לכל המידע הדרוש.
✅ ניהול משימות ופגישות
בתוך המערכת תוכלו לתכנן, לארגן ולתעדף משימות ופגישות בקפידה. ניתן להקצות משימות לעובדים כדי להבטיח פעולות עסקיות חלקות בהתאם לסטנדרטים מוגדרים מראש. בנוסף, ניתן לקשר רישומי פגישות לפרופילי לקוחות לצורך ניתוח נתונים ולשלב אותם עם לוחות שנה של Google או Office 365.
✅ אוטומציה ו-API
גולת הכותרת של מערכת פיירברי היא תכונת האוטומציה של זרימת עבודה, אשר מפעילה פעולות ספציפיות כאשר רשומות מתעדכנות או נוצרות. דוגמאות כוללות שליחת דוא"ל קבלת פנים עם יצירת לקוח חדש או הקצאת משימות בעקבות שינוי סטטוס בתהליך המכירה. ה-API של Powerlink גם מאפשר אינטגרציה עם מגוון רחב של מערכות עסקיות ושיווקיות, ומאפשרת אוטומציה של תהליכים מורכבים המותאמים לצרכי הלקוח בתעשיות שונות, משירותי שיווק דיגיטלי ועד למוסדות חינוך וחברות נדל"ן, שיפור ניהול מערכות, מעורבות לקוחות ועוד.
אם אתם כאן, כדאי לכם לבדוק את המערכות CRM הבאות:
למה אני אוהב וממליץ על מערכת פיירברי?
אחד הדברים שאני מעריך בפיירברי זה יכולת ההסתגלות יוצאת הדופן שלה ואפשרויות ההתאמה האישיות הנרחבות שהיא מציעה לעסקים מכל הסוגים. בין אם מדובר במוסדות חינוך, חברות שיווק, חברות ניהול נכסים, ספקי שירותי בריאות או רואי חשבון – הם נותנים מענה לכולם.
המערכת הזו מספקת את היכולת ליצור רשומות מיוחדות המותאמות לצרכיו של כל מגזר, עם היתרון הנוסף של חיבור בין רשומות אלו. חיבור הדדי זה מבטיח זרימת מידע בכל המערכת. עוד פרט שחשוב לציין זה שפיירברי מתגאים ב-API ידידותי למשתמש, המאפשר אינטגרציה חלקה עם מגוון רחב של פלטפורמות חיצוניות, כולל כלי שיווק בדוא"ל, מערכות לעיבוד תשלומים, יוצרי אתרים ועוד.
האם למערכת פיירברי יש חסרונות?
כמו בכל דבר – כן. ברור. יש כמה חסרונות. ראשית חשוב לקחת בחשבון שהטמעת מערכת CRM שלהם לוקחת זמן. זה לא מתאים למי שאין ידע מוקדם, במיוחד ומנקודת הנחה שאתם רוצים להתאימה באופן אישי לעסק שלכם – תהיו חייבים להיעזר באנשי מקצוע כדי להטמיע את זה כמו שצריך ולסנכרן את זה לשאר המערכות בארגון שלכם.
חסרון נוסף זה שבניגוד למתחרים הם לא מציעים גרסת בסיס חינמית וחלק משירותי התמיכה שלהם בתשלום.
אוקיי אז מה היתרונות?
למערכת פיירברי יש הרבה יתרונות – ראשית, מודל התמחור שלהם מאוד נוח ומודולרי, העסק שלכם יוכל לגדול בנוחות והמערכת תתאים בהתאם להתפתחות שלכם – זה בונוס ענק ולא מובן מאליו.
בנוסף, משהו שחשוב לציין שזה שמערכת פיירברי מאפשרת לצד ניהול קשרי לקוחות – לנהל פרויקטים עם אפשרויות מעקב אחרי ההתקדמות של כל אחד – מה שיוכל לסייע לכם להגדיל את היעילות והפרודקטיביות של הארגון שלכם.
ועוד משהו חשוב (שהרבה מזלזלים בו בשיקולים בבחירת מערכת CRM) זה כל הנושא של הזמינות במובייל – בין אם יש לכם אנדוראיד או אייפון תוכלו להתנהל בקלות גם דרך הטלפון.
אם אתם רוצים לקרוא עוד על מערכת פיירברי לחצו כאן.
שורה תחתונה...
בשורה תחתונה – אני לגמרי ממליץ על מערכת פיירברי לעסקים וארגונים, אבל אני לא ממליץ לעשות את זה לבד. גם אם אתם בטוחים שזו המערכת בשבילכם סביר להניח שיש המון דברים שאתם לא לוקחים בחשבון. אז לפני שאתם סוגרים שם מנוי, דברו עם סוכונות Automotion – אשמח לשמוע על העסק ועל הצרכים שלכם ונבין ביחד אם זו באמת המערכת המתאימה (כי יכול להיות שיש יות כמו זוהו, מאנדיי קום ועוד.) ויכול להיות שזה השידוך בשבילכם. אגב, השיחה היא ללא התחייבות, אז השאירו פרטים בטופס למטה ואני דואג לחזור אליכם.