מערכת מאנדיי קום + מאנדיי CRM: המדריך המלא למתחילים

כבעל סוכנות להקמת אוטומציות יצא לי לראות ממקור ראשון את הכוח המטורף שיש למערכות CRM מאורגנות ויעילות. אני לא מדבר כמובן רק על ניהול קשרי לקוחות – אלא ממש הטיפוח של כל לקוח וליד, שיפור יעילות העסק והגדלת המכירות בצורה משמעותית. אחת המערכות שאני עובד איתן וממליץ לחלק מהעסקים לאמץ זה ללא ספק מערכת מאנדי קום ומאנדי SALES – שזו למעשה המערכת CRM  שלהם.

אולי אתם זוכרים שמאנדיי התחילה כערכת לניהול פרויקטים בלבד, אבל עברו הרבה מים בנהר ומאז הם שיפרו את הממשק, המערכות והוסיפו המון פיצ'רים. בנוסף, אני חושב שמאנדיי היא אחת מהמערכות היותר ידידותיות למשתמש ויש שם המון אפשרויות להתאמה אישית לכל עסק, אז זה לגמרי בונוס גדול בעיני.

המדריך הזה מתחלק ל-2: הראשון מתייחס למערכת מאנדי כמערכת ניהול פרויקטים, והחלק השני מתייחס למערכת CRM ולהדרכה ואני אעשה לכם כאן היכרות עם שניהם, היתרונות והפיצ'רים שתוכלו למצוא במערכת.

 עם זאת כן חשוב לי לציין שהמדריך הזה לא מתיימר להחליף שירותי אפיון והטמעה – ואני תמיד אומר שכדאי להתייעץ לפני עם איש מקצוע שיוכל לעזור לכם לוודא שהמערכת הזו באמת נכונה לכם (ושאתם עושים את ההטמעה בצורה חלקה). אז קדימה בואו נצא לדרך 😊

נעים להכיר- מערכת Monday.com 👋🏼

Monday.com בולטת כפלטפורמת ניהול פרויקטים מובילה, ידועה בזכות הממשק האינטואיטיבי והתכונות המקיפות שלה שנועדו לייעל את ניהול הפרויקטים ושיתוף הפעולה בצוות. הפלטפורמה הזו היא לא רק כלי מאוד שימושי ונוח לעסקים אלא גם  סביבה רב-גונית הידועה Work Operating System (Work OS)

מאנדיי קום מאפשרת התאמה אישית נרחבת ומדרגיות כדי להתאים לצרכים ולתהליכי עבודה ארגוניים שונים תוכלו ליהנות שם ממגוון של מוצרים ופיצ'רים שיאפשרוו לכם לבנות ולשפור את הפעילות העסקית שלכם באופן משמעותי.

המערכת מתחלקת ל-2

✅ ניהול פרויקטים במאנדיי קום

זהו מוצר הליבה המיועד לצוותים המנהלים משימות, פרויקטים וזרימות עבודה. הוא בנוי כדי לאפשר לארגונים ליצור זרימות עבודה חוצות-מחלקות בצורה חלקה, ובכך לשפר את היעילות מאסטרטגיה ועד לביצוע.

✅ מאנדיי SALES

תוכנן במיוחד עבור צוותי מכירות ותפקידים מול לקוחות, Monday Sales   מאפשרת ניהול כל ההיבטים של מחזור המכירות ואינטראקציות עם לקוחות במקום אחד. כלי זה חשוב ושימושי במיוחד למעקב אחר מעורבות לקוחות, ניהול לידים והבטחה שתהליכי המכירה יעילים ואפקטיביים כאחד.

 

כשמשלבים את 2 המוצרים הללו אתם מקבלים מערכת מטורפת שתוכל להעביר תהליכים רבים לאוטומציה, לייעל, לשפר ולהגדיל את המכירות שלכם. 

לוחות במאנדיי קום

לפני שנצלול לעומק, בואו נבין רגע מה ההבדל בין מערכת ניהול פרויקטים למערכת CRM?

בואו נדבר על הבדלים בין מערכות ניהול פרויקטים (PMS) ומערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) כי מאנדיי מכילה את שניהם וקל ללכת לאיבוד. שניהם כלים מדהימים אבל מגישים פרוסות שונות מהעוגה העסקית. הבנת הכלים האלה יכולה לעזור לך לבחור את הכלי המתאים לצרכי העסק שלכם (או לדעת איך לשלב אותם בצורה המיטבית).

 

מערכת ניהול פרויקטים (PMS):

מה זה בכלל?: דמיינו שיש חבר דיגיטלי שיעזור לכם לתכנן, לבצע ולפקח עין על כל הפרויקטים שלכם. זה מה שמערכת ניהול פרויקטים עושה! הכל סביב שמירה על משימות, מועדים ומשאבים כדי לוודא שהכל מתוקתק בזמן ובמסגרת התקציב שלכם.

פיצ'רים עיקריים?

ניהול משימות: מאפשר יצירה, הקצאה ומעקב אחר משימות כדי להבטיח שכולם מבינים ויודעים מהם תחומי האחריות שלהם.

תזמון ותכנון: משתמש בכלים כגון תרשימי גאנט ולוחות שנה כדי לארגן לוחות זמנים ופעילויות של הפרויקט.

הקצאת משאבים: מערכת זו מנהלת את חלוקת הזמן, התקציב והכוח אדם כדי להבטיח ניצול יעיל של המשאבים.

שיתוף פעולה: מקל על תקשורת צוות ושיתוף פעולה באמצעות צ'אט, שיתוף קבצים ועדכונים בזמן אמת.

מעקב אחר התקדמות: מספק עדכונים ותובנות לגבי התקדמות הפרויקטים.

 

מערכת CRM:

מה זה בכלל?: מערכת CRM היא כלי שנועד לנהל ולשפר את האינטראקציות של העסק עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. מטרתו לטפח קשרי לקוחות חיוביים, להבטיח שביעות רצון ומעורבות + להעביר תהליכים שחוזרים על עצמם בעסק לאוטומטיים לחלוטין ובכך לחסוך המון זמן וכסף.

פיצ'רים עיקריים:

ניהול אנשי קשר: מרכז את כל מידע הלקוח והיסטוריית האינטראקציות, ומבטיח שאף פרטים לא יישכחו.

ניהול צינור מכירות: עקבו אחר שלבי תהליך המכירה מיצירת הקשר הראשוני ועד למכירה הסופית, ומספק תמונה ברורה של התקדמות כל עסקה.

אינטגרציה שיווקית: מאפשרת ביצוע ומעקב אחר קמפיינים שיווקיים בתוך אותה מערכת, ומאפשרת ניהול וניתוח יעילים.

שירות לקוחות: מתעד ומנהל פניות ובעיות של לקוחות, מבטיח שכל הבעיות יטופלו באופן מיידי.

אנליטיקה: מערכת CRM מציעה תובנות וניתוחים על התנהגות לקוחות ומגמות מכירות, ומסייעת בקבלת החלטות טובה יותר.

אז מה ההבדלים?

מיקוד: מערכות ניהול פרויקטים מתרכזות בהשגת תוצאות פרויקט מוצלחות באמצעות ניהול משימות ומשאבים יעיל, בעוד שמערכות CRM ייעודיות לשיפור וניהול קשרי לקוחות.

משתמשים: מערכות ניהול פרויקטים משמשות בדרך כלל מנהלי פרויקטים וצוותיהם כדי לתאם ולעקוב אחר משימות הפרויקט, בעוד שמערכות CRM מנוצלות על ידי צוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות לניהול אינטראקציות ונתונים עם לקוחות.

מטרות: המטרה העיקרית של מערכות ניהול פרויקטים היא להבטיח שהפרויקטים מועברים ביעילות ובהצלחה, בעוד שמערכות CRM שואפות לשפר את מעורבות הלקוחות, שביעות הרצון והמכירות.

דגש על נתונים: מערכות ניהול פרויקטים מתמקדות בפרטים הקשורים לפרויקט כגון לוחות זמנים, משאבים והתקדמות המשימות. לעומת זאת, מערכות CRM מתמקדות במידע הקשור ללקוח, כולל פרטי התקשרות, היסטוריית מכירות ורשומות אינטראקציות.

 בעוד ששני הכלים עוסקים בשיפור התנהלות העסק שלכם – לכל אחד מהם יש "כוחות על" שונים, הסוד הוא לשלב את שניהם בצורה נכונה בעסק שלכם.

לוח בקרה מאנדיי CRM

מערכת מאנדי ניהול פרויקטים – היכרות עם הפיצ'רים השונים

ההתחלה ב-Monday.com היא פשוטה הרבה יותר ממה שמרגישים או חושבים בהתחלה. הפלטפורמה מתוכננת בצורה שכל אחד יוכל להשתמש בה – גם הטכנופובים שבינכם, החל מיצירת החשבון ועד להגדרת הלוח. כל שלב נועד להבטיח שמשתמשים יוכלו להכיר את המערת במהירות ולהתחיל לנהל את זרימות העבודה שלהם ביעילות.

אני במדריך הזה אעבור איתכם על יסודות החשובים ביותר שיעזרו לכם להתחיל.

 

#1 הקמת לוח חדש

לב הפונקציונליות של Monday.com נמצא בתוך הלוחות שלה, המשמשים כבסיס לניהול פרויקטים ומשימות. לוחות אלו ניתנים להתאמה אישית ומורכבים מפריטים (כגון משימות, לקוחות או פרויקטים), תת-פריטים, קבוצות ועמודות כדי לשמור על העבודה שלכם מאורגנת, נוחה ונגישה.

ניתן לפשט מאוד את יצירת הלוח הראשון שלך על ידי שימוש באחת מ-200+ התבניות הניתנות להתאמה אישית של Monday.com. תבניות אלו עונות לצרכים עסקיים שונים ויכולות לזרז משמעותית את תהליך ההתחלה. בין אם אתם מנהלים קמפיינים, עוקבים אחר משפך מכירות, או צריכים מעקב אחר פרויקט מורכב שעובר ידיים רבות – אתם תמצאו שם תבנית שמתאימה לצרכים שלכם.

 

#2 בחירת תצוגה

Monday.com מציעים למעלה מ-27 סוגי תצוגה שונים, המאפשרים למשתמשים לדמיין את עבודתם בפורמט המתאים ביותר לצרכיהם. גמישות זו מבטיחה שבין אם אתם מעדיפים תצוגה יותר קלאסית כמו לוח שנה או תרשים גאנט – תוכלו למצוא משהו שמתאים לזרימת העבודה שלכם.

 

#3 שיתוף פעולה וארגון צוותים

היבט מכריע במינוף האפקטיבי של Monday.com הוא ארגון הצוות שלך בתוך הפלטפורמה. זה כרוך בהוספת חברי צוות, יצירת קבוצות והקמת ערוצי תקשורת כדי להבטיח שכולם מיושרים ומודעים.

 

#4 הוספת חברים לצוות ויצירת קבוצות

Monday.com מפשט את ניהול הצוות בכך שהוא מאפשר לך להוסיף חברים חדשים וליצור קבוצות ספציפיות עבור פרויקטים או מחלקות שונות. זה מקל על שיתוף פעולה חלק יותר ומבטיח שלחברי הצוות תהיה גישה ארגונית למידע וללוחות הדרושים הרלוונטיים לתפקידיהם.

 

#5 סטטוסים וזמן

ניהול פרויקטים יעיל דורש לו"ז קפדני וסטטוסים ברורים כדי לעקוב אחר ההתקדמות ולנהל דד לייים. Monday.com מאפשרים למשתמשים להוסיף עמודות תאריך עבור תזמון וקווי זמן, כמו גם עמודות סטטוס כדי להראות חזותית את ההתקדמות של משימות ופרויקטים שונים.

 

#6 מינוף אוטומציות

אחד הפיצ'רים החזקים ביותר של הפלטפורמה הזו היא ללא ספק יכולות האוטומציה שלה. האוטומציות של Monday.com מייעלות משימות ותהליכים שחוזרים על עצמם, מצמצמות את המאמץ הידני ומגדילות את היעילות. על ידי הגדרת טריגרים ופעולות, הצוותים שלכם יוכלו להגדיר תהליכים אוטומטיים לחלוטין ולפנות את עצמם במשימות קריטיות יותר.

 

#7 בניית לוח מחוונים של Monday.com

לוחות המחוונים במערכת Monday.com מספקים סקירה ברמה גבוהה (ומאוד מפורטת) של פרויקטים וזרימות עבודה, ומאפשרים לצוותים לעקוב אחר ההתקדמות, לעקוב אחר מדדי מפתח ולקבל החלטות בצורה טובה יותר. התאמה אישית של לוחות מחוונים עם ווידג'טים שונים יכולה לשפר את נראות הפרויקט ולהבטיח שלכל חברי הצוות יש הבנה ברורה של המשימות והיעדים שלהם בכל רגע נתון.

 

לוגו מאנדיי CRM

ועכשיו נעבור למערכת ניהול הלקוחות (CRM) של מאנדיי...

Monday Sales CRM הוא פתרון הניתן להתאמה אישית שנמצא בתוך פלטפורמת Monday.com, המותאם במיוחד לצוותי מכירות ולכל מי שמתנהל מול לקוחות. זה נועד לנהל כל היבט של מחזור המכירות ולרכז את נתוני הלקוחות, מה שמקל על צוותים לעקוב אחר אינטראקציות, לנהל לידים ולסגור עסקאות בצורה יעילה יותר.

Monday.com מתגלה כמערכת CRM מעולה, בעלת התאמה גבוהה המתאימה לצוותים מגוונים. אני ממליץ עליה בעיקר בגלל שהיא מאוד גמישה ומאפשרת להתאם את המערכת אישית עם מגוון פיצ'רים של AI וכלי אוטומציה נוחים.

הפלטפורמה מציעה חוויה ידידותית למשתמש מההתחלה, עם עקומת למידה פשוטה למדי.

יתרונות:

  • עיצוב ידידותי למשתמש, אינטואיטיבי
  • תכונות אוטומציה מעולות
  • יכולת התאמה אישית נרחבת
  • אינטגרציה מתקדמת של בינה מלאכותית

ה-CRM של Monday.com מספק פתרון מבוסס ענן שניתן להתאמה אישית ויכול להתאים לעסקים ולחברות בהיקפים שונים. הוא כולל פונקציונליות חיונית כגון ניהול לידים ואנשי קשר, השלמת משימות אוטומטיות וניתוח מכירות, העונים על דרישות מגוונות.

למרות שה-CRM יכול לפעול באופן עצמאי, הביצועים האופטימליים שלו מושגים כאשר הוא משולב עם תכונות ניהול הפרויקטים של Monday.com. הנה כמה מהתכונות המובילות של מערכת הCRM של מאנדיי:

כלי תקשורת ללקוח

Monday.com מציעה דרכים רבות ליצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים בערוצים שונים.התכונות כוללות סנכרון עם Gmail ו-Outlook, היכולת לשלוח מיילים המוני עם תבניות ממותגות, ושילוב חלק עם מרכזי קשר. לוח מחוונים מקיף מאפשר ניטור ורישום של כל אינטראקציה, בתוספת כלי AI ליצירת הודעות מותאמות אישית.

מעקב וניהול ביצועים

בהתחשב בשורשיה של המערכת שמגיעים מניהול משימות, מערכת ה-CRM של Monday.com מצטיינת בסנכרון משימות של הצוות והערכת ביצועים. בעלי העסק/מנהלים יכולים לפקח על פעילויות הצוות באופן מקיף ולקבוע יעדים אישיים. לוחות מחוונים הנוחים מאפשרים סקירה מיידית של מדדי ביצועים מרכזיים, מעקב אחר מכירות, פעילויות, התקדמות עסקה ועוד, עם גרפים צבעוניים וברורים המספקים סיכומים ויזואליים.

אוטומציה מקיפה

פיצ'רים שונים של אוטומציה שמאפשרים רישום אוטומטי של שיחות והגדרות התראות הניתנות להתאמה אישית עבור עדכוני עסקאות בזמן אמת, נגישות מרחוק באמצעות אפליקציות לנייד. הפלטפורמה מציעה בונה אוטומציה ללא קוד, המפשטת אוטומציה של משימות עבור משתמשים חדשים.

אינטגרציה והתאמה אישית

התאמה אישית היא סימן היכר של ה-CRM של Monday.com, המציע התאמה בין תעשיות. השוק מארח למעלה מ-100 אפליקציות ייעודיות, המאפשרות חיבורים עם שירותים כמו Slack, AirCall ו-Dropbox, אם כי חלקן עשויות לגרור עלויות נוספות.

למה כן לבחור ב-Monday.com?

Monday.com הוא יותר מסתם כלי לניהול פרויקטים; זהו פתרון מקיף שנועד להתאים לצרכי הצוות שלכם. עם תבניות הניתנות להתאמה אישית, תצוגות גמישות ותכונות אוטומציה נהדרות מאנדיי קום מאפשרת לצוותים לנהל את עבודתם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

למי מאנדיי CRM פחות מתאימה?

בעוד Monday.com היא פלטפורמה מצוינת שנועדה לתת מענה למגוון רחב של תעשיות ועסקים, יש גם עסקים וארגונים שזה פתרון שעשוי פחות להיות מתאים (אבל אל דאגה, יש פתרונות אחרים 😊)

 

  1. עסקים קטנים מאוד או יזמים יחידים:

בעוד Monday.com יכול להיות מועיל עבור צוותים (גם יחסית קטנים, נניח 5-8 אנשים) יזמים יחידים או עסקים קטנים מאוד עשויים למצוא את הפלטפורמה יותר ממה שהם צריכים מבחינת מורכבות ועלות. משתמשים אלה עשויים לדרוש רק ניהול משימות בסיסיות או תכונות CRM ויכולים למצוא ערך רב יותר בכלים פשוטים ובמחיר סביר יותר, שהם פחות מכריעים עבור משתמש בודד או צוות קטן מאוד.

  1. תחום הרפואה

רופאים, אחיות או מנהלי בתי חולים עשויים לדרוש מערכות ניהול בריאות מיוחדות העומדות בתקנות הבריאות ויש להן פונקציות ספציפיות עבור רישומי חולים ותזמון פגישות.

  1. תחום המשפטי

עורכי דין ומשרדים שנותנים שירות משפטי זקוקים לרוב לתוכנה מיוחדת לניהול תיקים המתיישרת עם ההליכים המשפטיים וניהול מסמכים רגישים.

  1. ייצור מסורתי ותעשייה כבדה:

עסקים בייצור מסורתי, בנייה או תעשיות כבדות עשויים למצוא את הגישה הדיגיטלית-ראשונה של Monday.com פחות תואמת את הפעילות הקרקעית שלהם. תעשיות אלה מסתמכות לעתים קרובות על כלים מיוחדים לניהול פרויקטים הנותנים מענה לתכנון משאבי חומר, ניהול שרשרת אספקה וכו.

  1. עסקים בעלי אבטחה גבוהה:

ארגונים הפועלים במגזרים בעלי אבטחה גבוהה, כגון צבא, ממשל או מוסדות פיננסיים מסוימים, עשויים לדרוש תוכנה המציעה תכונות אבטחה מתקדמות ותאימות מעבר למה ש-Monday.com יכול לספק. גופים אלה עשויים להזדקק למערכות שיכולות לפעול ברשתות פרטיות או לעמוד בתקני אבטחה לאומיים ספציפיים.

  1. סטארט-אפים מוגבלים בתקציב:

סטארט-אפים או עסקים עם מגבלות תקציב עשויים למצוא את מודל התמחור של Monday.com מאתגר, במיוחד אם הם דורשים גישה לפיצ'רים מתקדמים שזמינים רק במסלולים היקרים יותר.

חשוב לציין שבעוד ש-Monday.com עשוי להיות פחות מתאים לעסקים ותעשיות אלה, הפלטפורמה מתפתחת ללא הרף, מוסיפה פיצ'רים חדשים ומרחיבה את היכולות שלה. כך שאולי היום זה לא רלוונטי לכם – אבל הייתי אומר שווה להישאר מעודכנים כי זה עשוי להשתנות.

 

לקריאה נוספת על מערכת MONDAY COM לחצו כאן >>

לוגו מאנדיי קום

טיפ ממני – אל תעשו את זה לבד

מאנדיי היא מערכת נהדרת – בין אם אתם הולכים על מערכת הניהול פרויקטים, הCRM או שניהם ביחד – חשוב לי להדגיש את חשיבות הליך האפיון וההטמעה של המערכת בעסק שלכם. אם תעשו את זה בחפיף או פשוט בצורה שאינה דייקנית מספיק – זה יכול בעיקר לעשות לכם בלגן. בנוסף, כמו שאתם מבינים יש מערכות נוספות שיכולות להתאים יותר לעסק שלכם, כמו לדוגמה מערכת פיירברי אז גם את זה חשוב לבדוק לפני עם איש מצקוע.

אם אתם מוכנים לשנות את האופן בו שלכם עובד, לחסוך כסף ולהכפיל את המכירות, אני מזמין אותכם ליצור קשר עוד היום עם סוכנות אוטומשן, נשמח לעזור לכם עם כל מה שאתם צריכים 😊 תוכלו לקרוא עלינו עוד כאן.

פאוורלינק crm
מעוניינים לשמוע מידע נוסף?

נשמח לעזור! מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי:

רוצים עסק אוטומטי?

מוזמנים להשאיר פרטים כאן: