רוב פלטפורמות ה-CRM נועדו לתמוך בעסקים כשהם גדלים. עם זאת, פתרונות CRM רבים kt יכולים להתרחב בצורה שמספיקה לענות על הצרכים של ארגונים גדולים כפי שהם צריכים. למעשה, יש פתרונות תוכנת CRM המיועדות במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בלבד – וזה משהו שלא תמיד אומרים לכם בשקיפות. לכן, ישנן פלטפורמות פופולריות שלא באמת יכולות להתמודד עם העומס של מאות נציגי לקוחות שעובדים בו זמנית תוך טיפול באלפי שאילתות לקוחות מדי יום (רק לדוגמה). עם זאת, ישנם פתרונות CRM עסקיים מיוחדים שנבנו עבור ארגונים גדולים שיכולים לספק את התשתית הדיגיטלית הנכונה, תמיכה טכנית ותכונות מקיפות שחברות גדולות זקוקות להן.
בסקירה הזו, אנו הולכים לבחון את חמשת פתרונות ה-CRM הטובים ביותר לעסקים גדולים, התכונות שלהם, האינטגרציות והמחירים ההתחלתיים שלהם. אז קדימה בואו נתחיל!
בסקר שנעשה לא מזמן, 59.55% מחברות של תכנון פיננסי וייעוץ השקעות חשפו שעבורן תוכנת CRM היא סוג התוכנה היקרה ביותר בשנת 2022. וזה מובן מאוד. השווקים היום הופכים להיות יותר ממוקדי לקוח. הכוח כבר עבר הודות לעליית המדיה החברתית והדמוקרטיזציה של הנרטיבים של המותג. למעשה, סטטיסטיקות שירות לקוחות עדכניות הראו ששיעור הלקוחות שהפסיקו לעשות עסקים עם חברה בגלל שירות לקוחות גרוע ב-2021 היה 39%.
הסיבה לכך היא שלקוחות לא רוצים רק מוצר או שירות מעסק. אם תרשו לי רגע לצוטט את הכלכלן, לורנס אבוט, הוא אמר כך: "מה שאנשים באמת רוצים הם לא מוצרים אלא חוויות מספקות." זאת הוא קבע בספרו שפורסם לפני שנים רבות. המילים מצלצלות אז והן מצלצלות עד היום. זו הסיבה שיותר ויותר חברות גדולות מחפשות את פלטפורמות ה-CRM הטובות ביותר שיכולות לתמוך ברוחב ובעומק הפעילות שלהן ולא רק להתחייב להבטחות והתחייבויות ריקות שהרבה מהן לא מצליחות לעמוד בהן.
הנה ההמלצות שלי לשנת 2024:
האבספוט
HubSpot CRM היא אחת מהתוכנות המובילות בקטגוריה הזו כבר שנים רבות. ההיצע המלא של HubSpot הוא למעשה חבילת פתרונות עסקיים שנותנת מענה 360 מעלות לעסקים. בנוסף, הוא גמיש מספיק כדי לשמש כל עסק בכל גודל בתעשיות שונות.
התוכנה הזו מציעה גם גרסאות חינמיות חזקות של המודולים שלו שמתחרים בתוכניות הפרימיום של ספקים אחרים. הפיצ'רים החינמיים כוללים שיווק בדוא"ל, צ'אט חי, ניהול אנשי קשר, ניהול עסקאות ומשימות, הצעות מחיר, בוטים ודוחות. תכונות מתקדמות תוכלו למצוא בתוכניות פרימיום שכוללות כלים ליצירת וידאו, יעדים, יצירת לידים, אוטומציה ניתנת לתכנות, הרחבות זרימת עבודה, בסיס ידע וצינורות כרטיסים מרובים.
יתר על כן, אתם יכולים להרחיב את היכולות של פלטפורמת HubSpot שלכם על ידי שילובן עם כלים עסקיים אחרים. אלה כוללים WordPress, Base CRM, Microsoft Dynamics, Bigcommerce, Shopify ורבים נוספים. כמו כן, יש לו יישומים מקוריים עבור מכשירי אנדרואיד ו- iOS כאחד.
כמו שכתבתי יש גרסת ניסיון – תוכניות בתשלום מתחילות ב-$50 שזה לגמרי מחיר סביר לחודש.
תוכלו לקרוא עוד על HubSpot בעמוד הזה.
2. Pipedrive
Pipedrive היא עוד תוכנת CRM מצוינת שמתאימה לחברות גדולות – היא פופולרית בקרב פרילנסרים וחברות קטנות ובינוניות – אבל היופי בה שהיא מתאימה את עצמה גם לארגוני ענק. היא ניתנת להרחבה ומשמשת גם בקרב עסקים ברמת הארגוני ענק בתעשיות שונות. לתוכנה יש תקופת ניסיון בחינם זמינה כך שתוכלו לבדוק את כל התכונות ממקור ראשון לפני התחייבות ולהחליט אם היא נוחה לכ.
התכונות העיקריות שלו כוללות תצוגת משפך מכירות, כלים ליצירת לידים, אוטומציה של תהליכי עבודה, תזמון, היסטוריית אנשי קשר ומתקשר מובנה. הפלטפורמה ידועה גם ביכולת ההתאמה המלאה שלה. משתמשים יכולים גם לנצל את ה-API החזק שלו. בנוסף, הוא תומך גם בפריסה מרובת שפות ועסקאות מרובות מטבעות. יתר על כן, למוצר יש אינטגרציות עם למעלה מ-300 אפליקציות. זה כולל גם חשובים מ-Google Apps ומפות Google. יחד עם כלי הדוחות והניתוח החזקים שלה, התוכנה הזו ללא ספק מספקת למשתמשים תצוגה של 360 מעלות הן של ה-CRM והן של פעולות המכירות שלהם.
התמחור מתחיל ב-$12.50 למשתמש לחודש (בחיוב שנתי). כמו כן, יש גרסת ניסיון חינם.
3. Salesforce CRM
Salesforce CRM הוא אחד מפתרונות ה-CRM מבוססי הענן המובילים בשוק והוא חלק מחבילת המוצרים העסקיים של Salesforce. הפלטפורמה עוזרת לכם לעקוב אחר כל האינטראקציות והמידע עם הלקוחות במיקום אחד כדי לעקוב אחר לידים ביעילות. אתם תוכלו להשתמש בתכונות של ניהול שותפים, נתוני מכירות, אוטומציה שיווקית וניהול לידים כדי לטפח לידים עד שהם מוכנים לקנות את המוצר שלך.
צוותי המכירות שלכם יכולים להשתמש ב-Salesforce CRM כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלהם בין אם הם עובדים במשרד או בכל מקום אחר. הפלטפורמה מציעה אפליקציות סלולריות למכשירי iOS ואנדרואיד המציגות נתונים בזמן אמת ממרכזי מחוונים ודוחות מותאמים אישית.
עם Salesforce CRM, ארגונים גדולים יכולים להפיק תובנות ניתנות לפעולה מנתוני לקוחות בזמן אמת. הם יכולים גם ליצור מודלים של טריטוריה, תחזיות מכירות ודוחות חשובים. בנוסף, אתה יכול לקבל יותר גמישות על ידי שילוב אפליקציה זו עם פתרונות חשבונאות, מכירות ו-CRM פופולריים כגון Zendesk, Zuora, Ambassador, FinancialForce ERP, LeadExec, TeamSupport, Desk.com ועוד. התמחור מתחיל מ-$25 למשתמש לחודש (בחיוב שנתי).
לקריאה נוספת על Salesforce לחצו כאן
4. monday.com CRM
אחד מכלי התוכנה הגמישים ביותר שקיימים זה ללא ספקmonday.com CRM. התוכנה היא בין הקלות להתאמה אישית לפי צרכי העסק ובאופן כללי – היא סופר אינטואטיבית. היא מגיעה עם תכונות הניתנות להתאמה אישית עבור תהליכי עבודה באמצעות כללים עסקיים והיגיון של אם קורה X-אז קורה Y. תכונות CRM עיקריות כוללות מעקב אחר לקוחות, ניהול עסקאות ומעקב אחר לקוחות פוטנציאליים.
יתר על כן, מאנדיי מאוד מוערכים גם בזכות הפריסה החזותית האינטראקטיביות שלהם. המשתמשים מקבלים תצוגה מלאה של העסק שלהם ובנוסף גם תצוגה בזמן אמת של הפעילות שלהם. הפלטפורמה נגישה גם דרך האפליקציה הן עבור iOS והן עבור אנדרואיד. ניתן לעשות אינטגרציות למגוון תוכנות כולל את Slack, Asana, Zapier ו- Google Drive ועוד. יש גרסת ניסיון בחינם, כך שתוכלו לנסות את כל התכונות המקיפות של מאנדיי קום. התמחור מתחיל ב-$8 בחודש או 24$ בחודש (בחיוב שנתי)
לקריאה נוספת על monday.com לחצו כאן.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
5. NetSuite CRM
NetSuite CRM היא חבילת CRM מלאה המספקת לחברות בכל הגדלים בכל התעשיות כלים שיעזרו להן לשמור ולטפח קשרים בין לקוחות לספקים. זה גם מאפשר מעקב ודוח עסקי בזמן אמת הודות לכלי הניתוח המקיפים שלו עם הדמיות אינטואיטיביות ביותר.
תכונות הליבה כוללות את אלה לניהול תיקים, הזדמנויות, מאגר ידע, שירות לקוחות, לידים ומסע פרסום. לפלטפורמה יש גם פורטל לקוחות שימושי לעסקאות בשירות עצמי. הם מצוידים גם בתכונות לתפעול כולל מעקב אחר זמן ואוטומציות למכירות ואפילו שיווק.
טיפים חשובים לבחירת מערכת CRM לעסקים וארגונים גדולים
בחירת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) היא תהליך חשוב עבור כל ארגון, במיוחד עבור אלה הפועלים בקנה מידה גדול. עסקים גדולים מגיעים עם המורכבות הייחודית שלהם, ובחירה ב-CRM הנכונה יכולה להיות מאתגרת למדי עם המבחר הענק שיש. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:
הבנת הצרכים והיעדים העסקיים:
לפני שתצללו לים של אפשרויות תוכנות CRM זמינות, חשוב מאוד לעגן את הצרכים והיעדים הספציפיים של הארגון שלכם. מהם האתגרים העיקריים שאתם צריכים שה-CRM יוכל לעזור לכם? האם אתם מחפשים לשפר את מעורבות הלקוחות, להגביר את יעילות המכירות או לייעל את פעולות השיווק? מערכות CRM משתנות מאוד בהיצע שלהן – חלקן עשויות להצטיין בניתוח נתונים בעוד שאחרות עשויות להציע כלי אוטומציה מעולים. הגדרה ברורה של הדרישות שלכם תוכל להנחות אותכם בתהליך הבחירה ולדעת גם על איזה תכונות אתם מוכנים להתפשר ועל איזה ממש לא.
מדרגיות וגמישות:
עבור ארגונים שגדלים, מדרגיות אינה ניתנת למשא ומתן. ה-CRM שבחרתם חייב לא רק לנהל את נפח הנתונים והאינטראקציות הנוכחיים אלא גם לצמוח עם העסק שלכם. זה כולל את היכולת להתמודד עם עלייה בצרכי המשתמשים, הנתונים והאינטגרציה ללא תקלות. גמישות היא חשובה לא פחות; ה-CRM אמור לאפשר התאמה אישית כדי להתאים את הפונקציונליות שלו כך שיתאימו לאסטרטגיות העסקיות המתפתחות שלכם.
יכולות אינטגרציה:
בעידן שבו הנתונים מפוזרים על פני פלטפורמות שונות, היכולת של CRM להשתלב עם מערכות אקולוגיות קיימות של תוכנה היא חיונית. זה אמור להשתלב בצורה חלקה עם כלים אחרים כגון מערכות ERP, פלטפורמות שיווק בדוא"ל, רשתות חברתית ותוכנות תמיכת לקוחות. אינטגרציה יעילה לא רק מונעת בלגן בנתונים אלא גם משפרת את יעילות תהליכי העבודה, ומבטיחה שהמידע עקבי ונגיש בכל המחלקות.
חווית משתמש (UX):
ממשק המשתמש של ה-CRM משחק תפקיד קריטי בהטמעה בעסק שלכם. מערכת אינטואיטיבית וקלה לשימוש יכולה להפחית משמעותית את עקומות הלמידה ולשפר את מעורבות המשתמש. כדאי לבחור ב-CRM שמציע לוחות מחוונים הניתנים להתאמה אישית ומאפשר למשתמשים לגשת בקלות לנתונים קריטיים. ממשק מרתק וידידותי למשתמש מבטיח שכל המחלקות, ממכירות ועד תמיכת לקוחות, יכולות להפיק את המרב מהמערכת ללא הכשרה מקיפה או תמיכה טכנית.
ניתוח נתונים ודיווח:
קבלת החלטות מונעת נתונים היא לב ליבה של אסטרטגיות עסקיות מודרניות. מערכת CRM חזקה צריכה להציע כלי ניתוח רבי עוצמה המספקים תובנות עמוקות לגבי התנהגויות לקוחות, דפוסי מכירה ויעילות שיווקית. חפשו תכונות המאפשרות דיווח מפורט וניתוח נתונים בזמן אמת. יכולות אלו יכולות לעזור לך לזהות מגמות, לחזות פעילויות עתידיות ולחדד את האסטרטגיות שלך כדי לענות טוב יותר על דרישות השוק וצרכי הלקוחות.
אבטחה ותאימות:
האבטחה היא חשיבות עליונה בבחירת CRM, מכיוון שהוא יאחסן נתונים רגישים של לקוחות ועסקים. ודאו שהמערכת עומדת בתקני אבטחה בינלאומיים. תכונות כמו הצפנה מקצה לקצה, בקרות גישה מבוססות תפקידים וביקורות אבטחה רגילות הן חיוניות כדי להגן על הנתונים של הלקוחות שלכם ושל החברה שלכם ולהגן על העסק מפני פרצות אפשריות.
תמיכה טכנית וקהילה:
לבסוף, התמיכה שמספקת ספק ה-CRM היא קריטית. בחרו בספק הידוע בשירות לקוחות מעולה, הכולל תמיכה טכנית טלפונית או דרך הצ'אט וקהילת משתמשים פעילה. אלמנטים אלה חשובים לאין ערוך עבור פתרון בעיות, לימוד שיטות עבודה מומלצות והפקת המרב מהשקעת ה-CRM שלכם.
אם אתם אהבתם את הסקירה הזו עד כה כדאי לכם לקרוא גם את המדריכים הבאים:
בחירת מערכת CRM לארגונים גדולים - מה צריך לקחת בחשבון
אני חושב שבמקרה הזה, פתרון ה-CRM המוביל, מבחינת מענה לעסקים גודלים וארגונים, הוא HubSpot CRM. למעשה, זוהי אחת התוכנות הפופולריות ביותר שבהן משתמשים ארגונים גדולים. המוצר הוא גם החלק ה"בסיסי" של כל חבילת HubSpot. אתםם יכולים להגדיל אותה על ידי הוספת מודולים חדשים לשיווק, מכירות ושירות. יש לה אפילו גרסה חינמית ותוכנית ה-Enterprise שמתחילה במחיר נוח מאוד (עבור חברה גדולה) ב-$2,400 לחודש.
אבל זכרו שגם אם זה הפתרון המוביל בכל הנוגע לתוכנות CRM, ייתכן שזה לא הפתרון הטוב ביותר עבור החברה שלך. ישנם דברים נוספים שיש לקחת בחשבון בתהליך הבחירה, כגון תרבות החברה, כישורי משתמש קצה, ואפילו העדפות עובדים. יתרה מכך, עליכם להסתכל גם על גורמים חשובים, כולל האוריינות הדיגיטלית של כוח העבודה שלכם, הפתיחות שלהם לשינויים, כישורי הליבה של העסק והמבנה התפעולי הנוכחי. בהתחשב בדברים הללו שכדאי לקחת בחשבון, אנא הבינו שאפילו אם HubSpot CRM עשוי להיות פתרון ה-CRM הטוב ביותר שנבנה עבור ארגונים גדולים בכל הנוגע לתכונות, הוא פשוט עשוי לא להתאים לכם.
יש עסקים שרוצים גמישות והתאמה אישית גבוהה. אז, לארגונים האלה אולי יהיה טוב יותר עם monday.com. סביר להניח שאחרים שכבר משתמשים ב-NetSuite יהיו במצב טוב יותר אם יאמצו את NetSuite CRM עם אינטגרציות טובות יותר. אם הארגון שלך מונעובד בעיקר על מכירות, אז אולי Pipedrive או Salesforce עשויים להיות הטובים ביותר עבורך. הנקודה היא שהטוב ביותר הוא המתאים ביותר. זה תלוי בחברה שלכם.
דבר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא שהטכנולוגיה של CRM ושירות לקוחות – במונחים של חדשנות ושיטות עבודה – מתפתח ומשתנה במהירות. לכן, עדיף לבדוק באופן קבוע אם הספק שבחרתם מעודכן גם במגמות תוכנת CRM ושיטות עבודה מומלצות.
מערכות CRM נוספות שכדאי לכם לבדוק:
כמה מילים אחרונות
אם אתם חברה או ארגון גדול ואתם מחפשים פתרונות CRM לעסק שלכם – אנו בסוכנות אוטומשן נשמח לעזור לכם עם זה.
אנחנו מעניקים שירותי אוטומציה ואינטגרציות מקצה לקצה לעסקים, חברות וארגונים בכל הגדלים. התהליך שלנו כולל אפיון קפדני בו אנחנו מבינים את הצרכים של העסק שלכם, את המטרות העסקיות, את האתגרים ומקבלים תמונה כמה שיותר ברורה ומדויקת של העסק שלכם. לאחר מכן אנו עוברים לשלב התאמת המערכת והטמעתה בארגון שלכם. זה יכלול תהליך אינטגרציה עם כל התוכנות הקיימות בארגון והדרכה שתאפשר לכם להתחיל להשתמש במערכת בקלות. כמובן שלאחר מכן אנו מספקים שירותי תמיכה שוטפים.
לקוחות שטעמו את האוטומציות ואת מערכות CRM שהוטמעו בבעסק כבר הבינו את הכוח של מערכת CRM לניהול העסק, את הערך של תהליכים אוטומטיים גם מחוץ לשיווק, את אפשרויות הצמיחה המגולמות בתהליכים האלה – וביקשו עוד.
רוצים גם? השאירו פרטים בטופס למטה ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם! הפגישה הראשונה היא ללא התחייבות 🙂